הצעה בקרית מלאכי: רחוב על שם הנופלים והנרצחים מהעיר

נדב ויצמן מקדם: רחוב על שם הנופלים והנרצחים מקריית מלאכי באירועי השבעה באוקטובר

במכתב ששלח לראש העיר אליהו זוהר, מבקש חבר מועצת העיר נדב ויצמן. לכנס את ועדת השמות ולהנציח את בני ובנות העיר. בין השמות המוצעים: “נובה” ו”רֵעִים”

במכתב מציין ויצמן כי מלחמת חרבות ברזל גבתה את חייהם של לפחות 1400 בני אדם ובהם חיילים שנפלו, אזרחים שנרצחו בבתיהם בעוטף ובערים מסביב, ומאות שנטבחו בפסטיבל “נובה” שהתקיים בקיבוץ רעים. קריית מלאכי איבדה באירועים את לירז אסולין, גבי אזולאי, איציק דהן, קרלה סטלזר מנדס הי”ד שנרצחו במסיבת הטבע, וסמל נועם עילי בן מוחה ז”ל שנפל בקרב ההגנה על המולדת. “יהיה בכך מעט נחמה למשפחות, וחיבוק חם מתושבי קריית מלאכי כולה”, כתב ויצמן, שהציע לקרוא את הרחוב בשכונת נוף הכפר האמורה להתאכלס: “ניתן להנציחם כאות להתחדשות וזיכרון של בנינו ובנותינו האהובים”.

ויצמן הציע שני שמות אפשריים: “נובה” – על שם הפסטיבל שבו נרצחו ומשמעותו “כוכב חדש”, ו”רֵעִים” – על שם הקיבוץ שבו נערכה המסיבה, ומשמעותו גם חברים. “אני מקווה שנכנס בקרוב את הוועדה וננציח את האנשים היקרים האלה, שסיפור חייהם נגדע ומחובתנו להזכיר תמיד מי הם היו”, אמר ויצמן.

◼️ קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן