הצלחה מסחררת ל’רפואה על הבר’

“זו השנה השלישית שאני שמח לראות את מקומות הבילוי ברחובות מלאים במי שרוצים לפגוש רופאים באווירה אחרת” – את הדברים הללו אמר ראש העיר רחמים מלול הערב (רביעי) לאחר שהשתף באירועי רפואה על הבר אשר קצרו הצלחה מרובה. “הפרויקט הייחודי הזה, שנוצר ברחובות, מחבר בין תרבות, בילוי, ידע ואנשים – והוא כל כך מוצלח, שהעתיקו אותו גם בערים אחרות. רפואה על הבר הוא פרי שותפות אמיצה של עיריית רחובות עם בית החולים ״קפלן״. אני מודה לידידי דר׳ קרלוס גרוזמן, מנהל בית החולים. השנה, לראשונה, גם מנכ״ל קופת חולים כללית, נועז בר ניר, הגיע להתרשם מהפרויקט המוצלח”.

יוזם הפרויקט הוא סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל,  ציין: ״רפואה על הבר״ רשם הערב הצלחה חסרת תקדים. מקומות הבילוי מלאים הערב עד אפס מקום. אנחנו רואים הערב שרחובות היא עיר תוססת, עם חיי לילה מלאים ותושבים שמגיעים למקומות הבילוי וגם מעוניינים בתוכן טוב, שסיפקנו הערב במסגרת הפרויקט. נעשה הכל להמשיך במסורת הזו ואף נשכלל אותה בשנים הבאות״. ד”ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן: ״אני מברך על פרוייקט מרגש וייחודי זה של ׳רפואה על הבר׳ בעיר רחובות זו השנה השלישית בהצלחה רבה. המפגש יוצר חיבור מדהים בין הציבור לבין הצוותים הרפואיים המעולים של קפלן בנושאים שונים ומגוונים. הצעתי לקרוא לעיר רחובות ׳עיר התרבות, המדע והרפואה׳ כי בית החולים קפלן מהווה עוגן שתומך בעיר ובתושביה. אני רוצה להודות לראש העיר רחובות, מר רחמים מלול, סגניו ואנשי העירייה על ההשקעה הרבה סביב הערב המיוחד הזה״.

למעלה משלושים רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים ותיקים מהמרכז הרפואי ‘קפלן’ ברחובות יצאו הערב מחדרי הניתוח והמחלקות למקומות הבילוי ברחבי העיר. זאת במסגרת הפרויקט הייחודי של עיריית רחובות והמרכז הרפואי ‘קפלן’- ‘רפואה על הבר’,  זו השנה השלישית ברציפות. תושבי העיר הוזמנו לבילוי מיוחד ומעשיר, שכלל הרצאות של מיטב הרופאים והצוותים הפרא-רפואיים מהמרכז הרפואי ‘קפלן’ במקומות הבילוי ברחבי העיר. הפרויקט איפשר לתושבים לפגוש את אנשי הרפואה מאחורי שולחן הבר ולא מאחורי שולחן המרפאה, במקומות בילוי ברחבי העיר, שם האזינו הערב  לשיחות מרתקות בנושאים שבחרו בתחומי הבריאות והרפואה, הנוגעים בחיים של כולנו. השנה הושקעה מחשבה רבה בבחירת הנושאים, על מנת להביא מנעד נושאים רחב וחדשני, שכל אחד יוכל למצוא בו את הנושא המתאים עבורו.
השנה התקיימו הרצאות בנושאים רבים ומגוונים כגון מיתוסים ברפואת ילדים, השפעות העידן הסלולרי על חייהם (ועל חיינו), המתבגרים והתקשורת ביניהם , ניתוחי כפתורים, רפואה קרדיולגית בילדים,פציעות ספורט נפוצות והדרכים להימנע מהן, התועלת  באומנויות לחימה ויוגה, תרומת האיברים , פלסטיקה וכירורגיה פלסטית, השימוש בבוטוקס לטיפול במיגרנות, הזוגיות והמיניות ומה שביניהם ועוד.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן