הצלחה לאירועי הפוגה לנשות המילואימניקים ברמלה

עיריית רמלה כאן איתכם ולמענכם, יד ביד בתקופה המאתגרת הזאת. עם הערבות ההדדית, החום והרוח הרמלאית. יחד ננצח!

עם תחילת הלחימה והאירועים הקשים בדרום, כלל עובדי עיריית רמלה התגייסו בכדי לתמוך וללוות את תושבי העיר, וזאת בנוסף לפעילות השוטפת למען תושבי העיר. החל מה-8/10 נכנסו הצוותים המקצועיים במחלקות השונות של אגפי העירייה לעשייה מוגברת, על מנת לאתר צרכים ייחודיים של אוכלוסיות שונות בעיר, ולפתח מענה מותאם.

במקביל לפעילויות הרבות בתחום הביטחון, המקלטים והרווחה הוקם צוות מיוחד בראשות נירית טננבאום, מנהלת אגף הכנסות ויועצת מעמד האישה בעיריית רמלה אשר יפעל למען משפחות המילואימניקים. משפחות אשר מהשבעה באוקטובר נאלצות לתפקד בעורף כאשר בן או בת הזוג נמצאים שבועות ארוכים בחזית.

החל מהיום הראשון ללחימה נערכו בעיריית רמלה ישיבות יומיות ושבועיות, במהלכן בוחנים את צורכיהם של המשפחות בכדי לסייע, וזאת במקביל לעבודה השוטפת בעיר.

במהלך השבועות האחרונים התקיימו עשרות אירועים בהם, הפרשות חלה, סיוע עם הילדים, חלוקת ערכות שי, ובעיקר אירועי הפוגה המאפשרים למשפחות רגע של אתנחתא עם מופע לילדים, ארוחת ערב קלילה וזמן איכות לאימהות לשיחות נפש. אירועי ההפוגה המתקיימים אחת לשבועיים נערכות בשיתוף-פעולה עם נעמת ובית ספר ברנקו וייס אשר בחר לפתוח את דלתותיו ולארח את אירועי ההפוגה. בנוסף תלמידי בית-הספר התגייסו לעזור בכל אירוע והם אלו אשר מכינים את ארוחת הערב למשפחות ומסייעים בלוגיסטיקה.

נירית טננבאום: “נשות המילואימניקים וכוחות הביטחון הן לביאות העורף והגיבוי האמיתי ללוחמי החזית. זכות גדולה לאפשר להן ולמשפחותיהן רגעי הפוגה בתוך שגרת החרום אותה הן מתפעלות כבר מעל 3 חודשים באופן כה אינטנסיבי”.

מנכ”ל עיריית רמלה, רונן עזריה: “אנו גאים בעובדי העירייה והמתנדבים הרמלאים, שמפגינים מסירות ואכפתיות רבה. עיריית רמלה היא דוגמה ומופת לעירייה המגייסת את כל המשאבים העומדים לרשותה כדי לתמוך בתושבים שלה, גם בעתות חירום. עיריית רמלה כאן איתכם ולמענכם, יד ביד בתקופה המאתגרת הזאת. עם הערבות ההדדית, החום והרוח הרמלאית. יחד ננצח!”

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן