הפתק הזה נמצא בחיפושים באתר הטבח ב’רעים’

בפתק נכתב: “בוקר טוב, חמודה מתוקה. רק רציתי לאחל לך שיהיה לך יום מקסים, מענג, רגוע ונעים. נשיקות”

“בוקר טוב, חמודה מתוקה. רק רציתי לאחל לך שיהיה לך יום מקסים, מענג, רגוע ונעים. נשיקות” – כך, בכתב יד, נכתב בפתק שנמצא באתר הטבח במסיבה ברעים.

הפתק נמצא בכליה של אחת המבלות במקום, במהלך החיפושים של יחידה 360 שפועלים בשטח למציאת ממצאים הטעונים קבורה.

יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי מצאו 3 גופות של יהודים שנרצחו, מאחורי הגדר של קיבוץ מפלסים. הגופות הובאו לבסיס ‘שורה’ להמשך זיהוי.

75 מתנדבי יחידת 360 הלוחמים למען כבוד המת, נמצאים בפעילות בעוטף וסורקים בתיאום עם פיקוד דרום את השטחים אליהם נמלטו רבים ממשתתפי המסיבה. בין היתר איתרו המתנדבים ממצאים מזירת הטבח במסיבה והעבירו אותם למחנה ‘שורה’.

בהודעה שהועברה למתנדבים מאת הרב חיים הורביץ, ישראל מורגנשטרן וחזי שבקס, נכתב: עבר עלינו עוד שבוע קשה המראות בזירות הטבח ובמחנה ‘שורה’, הכאב והשותפות עם משפחות החטופים והפצועים. עמדתם בחזית הלחימה, עזבתם את הבית ועבדתם מסביב לשעון בשליחות קודש של כבוד המתים והחיים. אני יודע כמה קשה, וכמה מתנדבים רבים צריכים להתאושש מהמראות הנוראיים והקשים אלו.

כמשפחה אחת של 360 איש את רעהו יעזורו ונתחזק ונחזק אחד את השני למרות המראות הקשים כדי שנוכל להמשיך במלאכת הקודש. אשריכם גיבורי החיל אנשי המלחמה שנלחמתם בגבורה למען כבוד המתים והחיים. התגובות הרבות של המשפחות השכולות והחטופים שהגיעו אלינו נותנות לנו גם הן רוח חזקה והתרוממות לפעול באחדות למען עם ישראל. יה”ר שתיהיה לנו שבת זו שבת מנוחה”.

■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן