הפקת מקור חדשה ומיוחדת לתיאטרון עלמה באופקים

הצלחה רבה להצגה החדשה של תיאטרון עלמה באופקים, “איקס 30”: כ-200 מבקרים הגיעו בתחילת השבוע לפרמיירה החגיגית של ההפקה

הצלחה רבה להצגה החדשה של תיאטרון עלמה באופקים, “איקס 30“: כ-200 מבקרים הגיעו בתחילת השבוע לפרמיירה החגיגית של ההפקה, אשר הוצגה באולם אולפנת איילת השחר. בסיום האירוע נערך פאנל עם השחקניות, בהנחיית מנכ”לית התיאטרון, מירב חמו, ובהשתתפות מנהלת אגף החינוך בעיריית אופקים, רחל אוחנה, נשות חינוך, תלמידות ועוד.   

ההצגה היא הפקת מקור חדשה ומיוחדת שטרם נראתה כמוה בציבור הדתי, ומדברת על מקומו של הטלפון הנייד בחייה של תלמידת תיכון. כל זאת תוך שימוש ייחודי בטכנולוגיית וידאו ארט חדשנית. שחקניות הוידאו בהצגה נבחרו מתוך מגמת התיאטרון שפועלת באולפנה, מתוך רצון לחבר את מערכת החינוך באופקים לציר תיאטרון עירוני. בהמשך הדרך עתידה ההצגה לעלות במוסדות חינוך בכל רחבי הארץ. פרטים נוספים אודותיה ניתן למצוא באתר תיאטרון עלמה.

“מדובר בהצגה מקורית וחדשנית, אשר כוללת ריגוש, שנינות, עומק, אומנות טובה ומשחק טוב”, אמרה מנכ”לית תיאטרון עלמה, מירב חמו. “כל אלה משלבים מתכון מנצח. הפקת המקור המרגשת השאירה את הקהל, שמילא את האולם עד אפס מקום, מרותק לכסא וגרמה לו להשאיר את המסכים בצד למשך שעה שלמה”. 

“בחוכמה וברגישות מצליחה כותבת המחזה ובימאית ההצגה, תהילה שדה מויאל, לשזור את הקונפליקטים העולים משימוש במדיה וברשתות החברתיות ובכך לחבר אותנו – הצופות – לחווייה המטלטלת, אותה עוברת גיבורת ההצגה”, המשיכה חמו. “ההצגה #איקס_30 היא אמנם סיפורה של הגיבורה צופיה, אבל מדברת למעשה על כל אחת מאיתנו – על הפחד לפספס את חוויות הרשת ועל הלחץ החברתי, ומצד שני – על הרצון לשמור על שלמות הנפש. אני מרגישה שיש כאן בשורה לתיאטרון בישראל וכן לתיאטרון הדתי והנשי בפרט, אשר זוכה לחוויה חינוכית ותיאטרונית יוצאת דופן”.

תיאטרון עלמה הוא פרויקט הדגל של עמותת “עלמה – אומנות נשית ברוח יהודית”, אשר שם לו למטרה לעודד יצירה יהודית וישראלית, לבצע פרשנות חדשה למחזות מוכרים, ליצור יצירה מקורית ולהופיע ברמה איכותית ונאותה בפני נשים אשר מעוניינות לצרוך תרבות אחרת. התיאטרון עונה על צורך כפול – מחד משמש בית ליצירה, ומעניק במה לנשים – יוצרות, אומניות ונשות רוח; ומאידך – עונה על רצונו של קהל הנשים לצרוך תרבות ואומנויות במה, ללא פגיעה בתפיסת עולמן. 

התיאטרון ממוקם באופקים, מתוך אמונה כי “מדרום תצא תורה ובשורה”, פועל לחיבור עם הקהילה וזיהוי כישרונות חדשים ולמען הקהילה, תומך באוכלוסיות בסיכוי, מהווה ‘בית’ לשחקניות – יוצרות, ומתהדר ב’אנסמבל עלמה’ להקת שחקניות מגוונת ואיכותית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

צילום:  תיאטרון עלמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן