הפגנת הורים וילדים נגד מתווה הקפסולות באשדוד

ד”ר אלי לחמני: “ההורים והילדים האלה צריכים להילחם על מה שראש העיר היה צריך להבין מזמן ואם בריאות חייהם ונפשם של הילדים חשובה לו – עליו לתת הוראה ולהחזירם מהר ככל שניתן למסלול הרגיל”.

הורים וילדים הפגינו הערב (שבת) כנגד מתווה הקפסולות הקיים בחלק מוסדות החינוך שאינם ממוגנים באשדוד, בהם הורים לילדים מגיל 0-3 והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

כזכור, במהלך השבוע קיימה הוועדה המיוחדת לצמצום פערים חברתיים בפריפריה בראשות חבר הכנסת אברהם בצלאל דיון בנושא מתן מענה לילדי העיר אשדוד נוכח מלחמת חרבות ברזל, לאחר שישנו ציבור רב של ילדים שלומדים עדיין בקפסולות. לאחר הדיון שארך למעלה משעתיים אמר יו”ר הוועדה: “דורש לקבל לוועדה מתי תגמרו את המיגוניות האלה, או התייחסות להצעתו של חבר המועצה לשעבר אינג’ ולדימיר בורודה – שיפור מיגון, כדי שכל ילדי אשדוד יחזרו לשגרת לימודים מלאה – עד סוף השבוע. ילדי אשדוד הם לא סוג ב'”.

ד”ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד יחד עם חברי סיעתו בהם המועמד אינג’ ולדימיר בורודה ופעילי סיעת אשדוד תנצח הגיעו הערב (שבת) לתמוך בילדי והורי אשדוד שהגיעו להפגין כנגד מתווה הקפסולות של ראש העיר ד”ר יחיאל לסרי.

לאחר מכן אמר לחמני: “כמה עצוב לי בנשמה. ילדים קטנים, ילדים בעלי צרכים מיוחדים והורים צריכים לצאת הלילה למלחמה על זכות בסיסית לקום בבוקר ולהגיע אל גן הילדים או בית הספר. ההורים והילדים האלה צריכים להילחם על מה שראש העיר היה צריך להבין מזמן ואם בריאות חייהם ונפשם של הילדים חשובה לו – עליו לתת הוראה ולהחזירם מהר ככל שניתן למסלול הרגיל.

“לצערי הרב ראש העיר אטום לרחשי הלב ולצרכי ההורים. כדאי שיתעורר עכשיו ויודיע על הפסקת הקפסולות ועבודה בזומים – שהם בדיחה ולא לימודים ממשיים. אני קורא לראש העיר: שחרר לסרי, שחרר!! נמשיך להיאבק למען העיר שלנו, למען עתיד ילדנו ולא נעצור. אני מתחייב לכך”.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם: קרקס בוועדה בכנסת למתן מענה לילדי אשדוד

צילום: FREEPIK | ד"ר אלי לחמני-צילום: אבי רוקח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן