הסתיים המחזור הראשון מהעיר אופקים ללימודי פיזיקה במרכז שוורץ/רייסמן לחינוך מדעי

כ-128 תלמידות ותלמידים מכלל בתי הספר בעיר סיימו את שנת הלימודים הראשונה בלימודי פיזיקה במסגרת הפרויקט הייחודי; 28 מתוכם הם בוגרי ובוגרות שכבה י"ב והינם המחזור הראשון שמסתיים

בסוף השבוע האחרון, התקיים טקס הסיום לתלמידות ותלמידי העיר אופקים, בוגרות ובוגרי שכבה י"ב שהינם המחזור הראשון ללימודי פיזיקה במרכז שוורץ/רייסמן לחינוך מדעי הפועל במרכז הלמסלי בנתיבות.

 

המרכז מהווה קמפוס מדעי לבתי הספר העל-יסודיים בנגב המערבי ומאפשר לכל הלומדים בו ליהנות מסביבת לימודים מקצועית, מבנה מעבדות מצויד וצוות מקצועי ומיומן הכולל מורים הפועלים בהפריה ובהעשרה הדדית.

המרכז מעודד שימוש במגוון שיטות הוראה ואמצעים טכנולוגיים, במטרה לאפשר לכלל התלמידים להעמיק את הבנתם ולהצליח לעמוד באתגרים הלימודיים העומדים בפניהם תוך יצירת קהילה וטיפוח מצוינות המעלים את הביקוש ואת המוטיבציה ללימודי המדעים.

 

במהלך הלימודים במרכז, התמודדו התלמידים עם אתגרים רבים, למדו מושגים מורכבים ורכשו ידע נרחב בתחום הפיזיקה, גילו את סודות היקום, התעמקו בחוקי הטבע ופיתחו כישורי חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות תוך כדי מחקר, ניסוי ולמידה פעילה במעבדות.

 

28 תלמידות ותלמידי שכבת י"ב אשר סיימו את הכשרתם מהווים את המחזור הראשון שמסיים את לימודיו במרכז ובנוסף אליהם, כ-100 תלמידות ותלמידים נוספים משכבת י' ו- י"א מכלל בתי הספר בעיר ממשיכים את לימודיהם גם בשנת הלימודים הבאה.

 

ראש העיר, איציק דנינו:

"יישר כוח לתלמידות ולתלמידים החרוצים והשקדנים שלנו. היכולת לזהות פרויקט כל כך מיוחד, להשקיע בו במרץ ולהגיע אל עבר קו הסיום בהצלחה גדולה ראויה להערכה רבה ואני צופה להם גדולות. אני מודה לכל השותפים שלנו לפרויקט ומברך על ההזדמנות הניתנת לתלמידי אופקים להוכיח את מצוינותם."

 

ראש מינהל חינוך, רחל אוחנה:

"הצלחתם של התלמידים היא תוצאה של עבודה קשה, התמדה ומסירות ועל כך מגיע להם יישר כוח גדול!  אנו גאים בתלמידי העיר אופקים היקרים שלנו ומאחלים להם הצלחה רבה בהמשך דרכם.

תודה רבה לשותפים לדרך, לרשת עמל, למנהלי בתי הספר בעיר אופקים, לצוותים החינוכיים הן בבתי הספר והן במרכז אשר הובילו את התלמידים במהלך שנות לימודיהם.

למר אורי פינטו , מנכ״ל אשכול נגב מערבי ולעומר מרקוביץ, מנהל המרכז על עבודתם המסורה וכמובן לראשי הרשויות אשר הובילו את המהלך יחד עם אשכול נגב מערבי ."

 

בוגרת י"ב במגמת פיזיקה, ליעד גולן:

"הגענו לרגע המרגש הזה, בו אנו נפרדים לאחר שלוש שנים מרתקות במגמת הפיזיקה. כמחזור הראשון של מגמה ייחודית זו, אנו גאים להסתכל לאחור ולראות את הדרך המדהימה שעברנו, רצופה בהתמודדויות, אתגרים והרבה למידה.

ראשית, ברצוננו להודות מעומק הלב למנהלי בתי הספר ולראשי הערים של אופקים, נתיבות ושדרות, על שתמכו ביוזמה החשובה הזו ואפשרו לנו ללמוד פיזיקה ברמה גבוהה. תודה על האמונה בנו ועל ההזדמנות הייחודית שיצרתם עבורנו.

תודה מיוחדת לצוות מרכז שוורץ-רייסמן על התמיכה הבלתי מתפשרת, הליווי המקצועי וההשראה שהענקתם לנו לאורך כל הדרך.

כמובן, אי אפשר לדבר על מגמת פיזיקה בלי להודות למורי הפיזיקה המדהימים שלנו. תודה שפתחתם בפנינו צוהר לעולם מרתק של תגליות מדעיות, חוקים פיזיקליים ותופעות טבע מופלאות. תודה על הסבלנות, המקצועיות וההתלהבות שהפכו כל שיעור לחוויה בלתי נשכחת."

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן