הסכם היסטורי לקבוצת הכדורסל עירוני קריית אונו

הכדורסל בקריית אונו בתנופה: חממת הכדורסל בקריית אונו חתמה הסכם היסטורי עם מכבי רמת גן מליגת העל בכדורסל

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת-גן חתמה על הסכם שיתוף פעולה מקצועי אסטרטגי עם קבוצת עירוני שיקו קריית אונו המשחקת בליגה הארצית.

הקבוצה תהיה תחת חסותה של מכבי עירוני רמת-גן, הרואה בקבוצה מקריית אונו מרכז פיתוח וקידום שחקנים צעירים המשחקים באגודת "דור העתיד קריית אונו".

"מדובר בחלום שהתגשם" אומר רון מלכה, סגן ראש העיר קריית אונו המחזיק בתיק הספורט, שלא הסתיר את התרגשותו: "אנחנו רואים איך לאורך שנים קבוצות כדורסל מליגת העל משתפות פעולה עם חממות כדורסל כשלנו, והתרומה להתפתחות הכדורסל באותם מקומות היא אדירה. כבוד גדול שאגודת מכבי רמת גן שהשנה העפילה לפלייאוף ליגת העל והייתה כפסע מהופעה בפיינל פור, ראתה לנכון לשתף פעולה עם המועדון שלנו. מדובר בצעד וחצי אדיר לכדורסל המקומי"

עירוני שיקו קריית אונו נושאת את שמו של משה שיקו סבן ז"ל, לוחם סיירת אגוז, שנהרג באסון המסוקים בשנת 1997. מי שבחר להנציח את שמו של שיקו הוא אפי סלמן, היו"ר והבעלים של הקבוצה, חברו ללחימה בסיירת אגוז.

במעמד החתימה העניק אפי סלמן מנהל עירוני קריית אונו לראש העיר קריית אונו מיכל רוזנשיין את גופיית המועדון.

מיכל רוזנשיין מסרה:

"אמנם הגעתי מתחום החינוך אבל אני רואה בתחום החינוך הספורטיבי את אותם הערכים שאני רוצה להנחיל בקריית אונו, מצויינות, איכות, מקצוענות. אין לי ספק שכבר בקרוב נוכל ליהנות מפירות שיתוף הפעולה".

אפי סלמן: "תודה גדולה למיכל רוזנשיין ראש העיר ולרון מלכה סגנה שבלעדיהם שיתוף הפעולה הכל כך חשוב הזה לא היה יוצא לדרך. אני תקווה שהחיבור הזה יסייע לקבוצת הבוגרים שלנו לעלות לליגה הלאומית".

רמת גן תעניק לקבוצת הבוגרים עירוני שיקו קריית אונו מטריה מקצועית רחבה והעשרה בתחום האימונים האישיים והגופניים. את הקבוצה מקריית אונו יאמן רועי קארש, מאמן קבוצת הנוער (ליגת העל) של מכבי עירוני רמת-גן בשלוש השנים האחרונות, קארש בעל ניסיון עשיר בקידום שחקנים צעירים.

חשוב לציין כי שמוליק ברנר מאמן קבוצת מכבי רמת גן משמש גם כמנהל המקצועי של קבוצות הנוער של עירוני דור העתיד המשחקות בליגות הגבוהות.

"יש כאן בקריית אונו מודל נפלא וחממת כדורסל מדהימה, עם צוות מקצועי מהבכירים בישראל. בנוסף לשמוליק ברנר יש בצוות המאמנים שמות כמו גידי דודי ויניב וייצמן, אנשי כדורסל שמי שמכיר את הענף יודע להעריך" אמר מלכה והוסיף "אם עד היום שחקן נוער שלנו יכול היה להתקדם לליגה הארצית, היום הוא יכול לחלום גבוה יותר. מעבר לקידום המקצועי יש כאן הזדמנות אדירה לשחקני הנוער המקומיים לקבל במה נוספת וחשיפה, ואולי בשנים הקרובות עם פיתוח היכולת, עם שחקנים משתי האגודות מרמת גן ומקריית אונו ועוד משאבים, תוכל קריית אונו להעמיד קבוצה שתתמודד על עלייה לליגה הלאומית" חתם רון מלכה.

חן שניידרמן יו"ר קבוצת מכבי רמת גן הוסיף:

"החלום שלנו כאגודה מתחיל לקרום עור וגידים. זהו שיתוף פעולה ראשון לפני רבים נוספים. החיבור לקריית אונו הוא טבעי. אלו הם האנשים הנכונים להוביל ביחד איתנו את פרויקט השחקן הצעיר. הפרויקט הזה הוא השקעה חסרת תקדים במחלקת הנוער שלנו ושל קריית אונו, הנותן לילדים פלטפורמת המשכיות שמחברת בין מחלקות הנוער לבוגרים. אני רוצה להודות לאפי סלמן ויוטב קוסטיקה על שיתוף הפעולה והגשמת חלום נוסף שלנו כמועדון ושלי בפרט.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן