הסוף לירי בלוד?

ראש עיריית לוד ‎יאיר רביבו הצליח להשיג הודנה בין שתי משפחות בעיר, לאחר ירי בלתי פוסק בתקופה האחרונה  ל3 שבועות

ראש עיריית לוד ‎יאיר רביבו הצליח להשיג הודנה בין שתי משפחות בעיר, לאחר ירי בלתי פוסק בתקופה האחרונה  ל3 שבועות.

לפי המסמך, הצדדים “נשבעים על הקוראן” להפסקת אש מיידית למשך שלושה שבועות, עד 2 ביולי. “כל צד מתחייב לשמור על שקט מלא, ולקחת אחריות מלאה על אנשיו. אם תהיה בעיה, או התגרות, יש לפנות מיד לראש העיר או לאבו שריקי כדי לפתור את הבעיה”.

עוד צוין כי “ראש העיר ישוחח עם מפקד התחנה שבזמן ההודנה הוא יימנע ככל האפשר מפעילות משטרתית כמו מעצרים והריסות, כל עוד השקט נשאר על כנו. ב-2 ביולי, בשעה 17:00, תתקיים בלשכת ראש העיר פגישה לקראת סולחה כוללת בהשתתפות הנוכחים פה ונציגים נוספים כדי להגיע לשלום כולל ומלא בין הצדדים. הסולחה הסופית תיערך במסגד הגדול, בהשתתפות כל הצדדים, ראש העיר ומכובדים מכל הארץ”.

מעיריית לוד נמסר בתגובה: “בשבועות האחרונים פועל ראש העיר להחזרת השקט בעיר ולהכנסת חוק השב”כ לטיפול בפשיעה הגואה בחברה הערבית. ראש העיר מוכן להפוך כל אבן על מנת להביא שקט וביטחון אישי לתושבי לוד, היהודים והערבים, ובכלל זה להיעזר במרכז הגישור העירוני שהוא עומד בראשו לפתרון סכסוכים בתיאום המשטרה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן