המרכז למשפחה אשדוד: המסע לגעת בלב

מחזמר מוזיקלי מרגש של הרכב מיוחד במינו – “המסע לגעת בלב”. בהרכב שהינו חלק בלתי נפרד מהמרכז למשפחה שתומך ומלווה את קהילת המשפחות המיוחדות בעיר אשדוד – משתתפים ילדים עם וללא צרכים מיוחדים, ביניהם אחים.

המוזיקה כפי שאתם יודעים, היא שפה שמדברת לכולנו. היא מחברת בין אנשים, מעוררת רגשות ומביאה גם שמחה.

מחזמר מוזיקלי מרגש של הרכב מיוחד במינו – “המסע לגעת בלב” התקיים אתמול. בהרכב שהינו חלק בלתי נפרד מהמרכז למשפחה שתומך ומלווה את קהילת המשפחות המיוחדות בעיר אשדוד – משתתפים ילדים עם וללא צרכים מיוחדים, ביניהם אחים.

הילדים שהשתתפו במופע: אוחיון רפאל, אלגזר איתי ועדי, בניאשוילי ישי, גרוסמן שני, וינדלינג שיינא, נגר ברק, קנדלקר מוריה ושטמברג ליאור

הפקה, בימוי וליווי ההרכב: אלמוג עזרא. ניהול מוסיקלי- רונן הרוניאן, כוריאוגרפיה- שירן מלכה, רקדניות שירן דאנס.

מהמרכז למשפחה נמסר: מופע הפתיחה החגיגי הוא תוצר של אמונה, אהבה, ונחישות. במשך השנה הקשה שכולנו חווינו כעם וכקהילה, הילדים המיוחדים שלנו, ביקשו ליצור ערב למען המשפחות והקהילה שמדבר בדרך היצירתית שלהם את החשיבות של אהבת חינם, כיבוד השונה והאחר ובעיקר להראות שהם מסוגלים ויכולים להכל – אם רק נאמין בהם.

עשתה זאת בצורה ראויה להערכה, אלמוג עזרא, מדריכת הקבוצה שזיהתה את הכוחות של הילדים ובנחישות אמרה שמגיע להם שיראו אותם ויכירו בכישרונם. אלמוג יצרה והפיקה מחזה קסום עם חשיבה מחוץ לקופסא והביאה לידי ביטוי את היכולות המדהימות של הילדים.

דבורי, מנהלת המרכז למשפחה וקהילת ממ”ש (משפחות מיוחדות אשדוד), הוסיפה: “במהלך השנה הילדים והמשפחות בונים את המופע הזה שלב אחר שלב, ומקיימים מפגשים אמנותיים עד לרגע המרגש שבו הם עולים יחד על הבמה. לראות אותם מגיעים לשיא הזה ומופיעים עם כל כך הרבה גאווה וחיבור – זו חוויה שאין לה תחליף”.

יחד עם אלמוג, רונן הרוניאן ושירן מלכה בסבלנות, בהכלה ומבלי לוותר בקלות נוצר רגע קסום שגרם לקהל לדמוע מהתרגשות. קהילת המשפחות המיוחדות באשדוד מחובקת על ידי צוות המרכז למשפחה במחלקת שיקום ובמנהל לשירותים חברתיים ואנו גאים להיות חלק מהעשייה למען הקהילה. תודות גדולות מגיעות לצוות המרכז למשפחה, למשפחות ולמתנדבים הנהדרים שבאו לסייע מכל הלב.

בסיום המופע, הילדים היו מאושרים ונרגשים. שנדע כולנו לגעת בלב ושנזכה לימים טובים, שמחים ובטוחים.

רונית צור, ראש מנהל שירותים חברתיים בעיריית אשדוד, ציינה: “המופע מהווה חלק מפעילות רבות וייחודיות שאנחנו מקיימים לאורך כל השנה בכלל המחלקות שלנו. המנהלים והמנהלות יוצרות ביחד עם כלל האוכלוסייה שאיתה אנו נמצאים בכלל המערכות שלנו. זה מרגש”.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רועי ידובסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן