זה המילואימניק מבאר יעקב שתורם בסגול

המילואימניק של גבעתי שתורם לחטיבה הסגולה מעצמו בכל מבצע מחדש

רס״ב (מיל’) דודי (דוד) יונס, בן 47 מבאר- יעקב, אבא לליאל (15) וניתאי (13). דודי התגייס בשנת 1995 לגדוד שקד, סיים את השירות בשנת 1998 ומאז מגיע למילואים פעילים בחטיבה –  בכל המבצעים הקרקעיים בהם לקחה החטיבה חלק, מ׳חומת מגן׳ ועד ׳צוק איתן׳.

דודי מעולם לא פיספס יום אחד של מילואים.


ב- 15/10 הגיע למילואים בהתנדבות מתוך יוזמה מלאה, וכיום הוא ממונה על החיבור בין החטיבה הסדירה לאנשי המילואים והיחידות הכפופות –  הוא מתווך בפן הלוגיסטי לצד הפן האישי בתוך הרצועה ומחוצה לה.


על המילואים הוא מספר בהתרגשות: “מה שאנחנו עושים כאן זאת ציונות במלוא מובן המילה. אני רואה את החברים שלי כאן עם אש בעיניים, תחושת שליחות ומסירות אין קץ. עם ישראל כולו מתגלה בתפארתו ולא מפסיק לתת רוח גבית בתרומות והתנדבות. חלק גדול מהמשפחה שלי נמצא כאן בדרום ברצועת עזה או מולה בשטחי כינוס, אחים, אחיינים שלי וחברים שלי. עוצמתו של עם ישראל היא באחדותו ובחברות ללא תנאי של האנשים איתם יש לי זכות גדולה לשרת כאן”.

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן