המועצה לשימור אתרים למען מפונים באילת: פעילות ללא תשלום

הפעילויות באילת מתקיימות במסגרת “ארץ אהבתי” פעילויות קיץ לקהילות המפונים מהצפון ומהדרום, הנערכות בסיועם של משרד המורשת וארגון Jewish National Fund-USA
צוותי החינוך של המועצה לשימור אתרים, בשילוב עם צוותי אתרי המורשת אחוזת דוברובין וצריף בן גוריון, נמצאים מאז יום ראשון באילת ומקיימים פעילויות ללא תשלום למפונים מקריית שמונה השוהים במלונות בעיר.
הצוותים עורכים פעילות בוקר לילדי הגן ובית הספר ופעילות אחה”צ וערב לבני נוער, משפחות ומבוגרים.
בין הפעילויות בהם מתנסים המשתתפים: קליעה במחטי אורן, פארק חלוציות, סדנת ״עץ במדבר״ ומגוון גדול של משחקי שימור ומורשת.
הפעילויות באילת מתקיימות במסגרת “ארץ אהבתי” פעילויות קיץ לקהילות המפונים מהצפון ומהדרום, הנערכות בסיועם של משרד המורשת וארגון Jewish National Fund-USA. הפעילויות מתקיימות בכ-90 אתרי מורשת בכל הארץ, וכן במרכזי המפונים ובקהילות עצמן.
עמרי שלמון, מנכ”ל המועצה לשימור אתרים:
“מימיה הראשונים של מלחמת ‘חרבות ברזל’, נרתמה המועצה לשימור אתרים לסייע לקהילות המפונים מהדרום ומהצפון באמצעות מגוון רחב של פעולות, כולל סיורים מודרכים ופעילויות הפגה והתרעננות – הן באתרי המורשת והן במרכזי המפונים בכל רחבי הארץ. אנחנו מזמינים את המפונים להמשיך וליהנות במהלך הקיץ מפעילויות אלו, בעקבות האתרים והאנשים המרכיבים את הסיפור הארצישראלי של כולנו.”
◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: המועצה לשימור אתרים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן