המועמד המועדף על צעירי אשדוד: ד"ר אלי לחמני

מאות מתושבי העיר, בהם חיילים, סטודנטים ומהנדסים, התקבצו ובאו אמש לכנס הצעירים של ד"ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד וסיעת אשדוד תנצח

בחודשים האחרונים נערכו שולחנות עגולים במטה המרכזי של הסיעה, כאשר בכל מפגש הועלו בעיות ופתרונות מיידיים שיש ליישם. כך נבנתה התכנית לצעירים לשנים הבאות, אשר קיימת ב"תכנית המאה" משנים את החלוקה. ד"ר אלי לחמני מתחייב לבצע חלוקה מחודשת של תקציב העירייה, ולנער את האבק מעל תכניות קיימות שמעולם לא יצאו אל הפועל.

הכנס היה גולת הכותרת עבור צעירי העיר שהגיעו להתרשם מד"ר אלי לחמני, לשמוע, להשמיע ובעיקר להבין אלו שינויים יתחוללו כאשר ד"ר לחמני יהיה ראש העיר. חברי המועצה עו"ד אופיר לסרי ואורה שמואלי וחבר המועצה לשעבר אינג' ולדימיר בורודה השתתפו במפגש שהתקיים ב"הפי דייז" בחוף הקשתות.

את הכנס פתחה עו"ד לינוי בן דיין, יועצת פרלמנטרית בכנסת, המובילה את מטה צעירי "אשדוד תנצח". אחריה נשאה דברים הודיה שחר, שהצטרפה השבוע לנבחרת "אשדוד תנצח" וסיפרה על אמונתה במשנתו של ד"ר לחמני ונכונותה להוביל הזדמנויות שוות עבור צעירי העיר, מתוך רצון אמיתי להשאירם באשדוד.

ד"ר אלי לחמני הציג בפני הצעירים את תכנית המא"ה והסביר כי ניתן להביא לתושבי העיר הרבה יותר באותו התקציב, התחייב שלא להעלות ארנונה ולשפר את איכות חיי התושבים, לפי צרכיהם. בנושא האקדמיה, התחייב להקים אוניברסיטה ושלוחות כדוגמת הטכניון לצד ייצור הקמת משרדים של חברות הייטק ותאגידים בינלאומיים, הציע פתרונות לפקקים ברחבי העיר, התחייב להוריד את הבמפרים המטרידים ולהוסיף שלושה נתיבי יציאה חדשים.

ד"ר לחמני דיבר על בילוי ואטרקציות לרבות הקמת גלגל ענק, לונה פארק לכל המשפחה, בריכות שיתפרסו ברחבי העיר, הפיכת פארק לכיש לאטרקציה תיירותית והקמת קאנטרי אמיתי – מרכז נופש וספורט; על שמירת הריאה ירוקה באשדוד: הרחבת השטחים הירוקים בתחומי העיר לרווחת התושבים, כדוגמת פארקים וגינות ציבוריות, ושימור הדיונה.

לחמני השיב לשאלות הנוכחים, הציע פתרונות לבעיות והתחייב לשתי קדנציות ולא דקה אחת יותר.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן