הלהיט של החג: השקת מותג הבובות הבינלאומי DREAMEEZ

חברת פלפוט המובילה את שוק הלימודים והמתנות בישראל תחל לשווק בלעדית בארץ את מותג הבובות הנמכר בכל העולם דרימיז

חברת פלפוט משיקה בישראל לקראת חגי תשרי את מותג בובות DREAMEEZ הבינלאומי. דרימיז הינו מותג בובות בינלאומי המאפשר להלביש ולשחק עם בובות חלומיות במגוון תלבושות מרהיבות ואקססוריז מותאמים, בעולמות רבים של דמיון ומשחק.

עינת ברוך סמנכ”לית חברת פלפוט: “המותג דרימיז הושק לפני מספר חודשים בהשקות ענק בפיליפינים, ויאטנאם, תאילנד ודובאי. באנגליה הושק המותג בתחילת אוגוסט, ותוך מספר שבועות מרגע ההשקה נחטף מכל המדפים!”

“מאז ההשקה מותג הדרימיז הופך לסנסציה בינלאומית כאשר גם במדינות רבות באירופה הוא אוזל מהמלאי בצב מסחרר, ואנחנו שמחים להיות הראשונים להשיקו כאן בישראל” אומרת ברוך

מבובות אופנה מדהימות ועד נסיכות מושלמות ומגוון אינסופי של מערכות משחקים, כל בובת דרימיז מגיעה עם עולם שלם שכולל אישיות וסיפור רקע ייחודיי לה, יחד עם עולמות של אקססוריז המשלימים את חווית המשחק לעולם של דמיון והרפתקאה. עוד מוסיפה ברוך כי “לצד המגוון הענק והמארזים המיוחדים והמעוצבים של המותג, מחירי הבובות אטרקטיביים מאוד, ומהווים אלטרנטיבה איכותית ובמחיר נגיש לעומת המתחרים האחרים בשוק הבובות”

“הבובות מייצגות סיטואציות מחיי היום יום שלנו לצד מגוון מקצועות מודרניים כגון דוגווקרית ועד לווטרינרית. כך שכל ילדה תוכל לבחור למה היא מתחברת” מוסיפה ברוך.

החברה תשווק בישראל קולקציה מורחבת של המותג שתכלול לדוגמא:

דרימיז בובה בועות סבון

דרימיז בת ים מאירה

דרימיז סט יוגה

דרימיז סט חופשת סקי

ועוד מגוון ענק הכולל מארזים מיוחדים כגון מסיבת תה, מסיבת יום הולדת, סט בית קפה, סט חנות פרחים ועוד

כל מוצרי מותג הבובות דרימיז יוצעו במחירים של בין 19.90 – 199.90 ש”ח

חברת פלפוט היא אחת החברות הוותיקות בארץ, והיא המובילה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי חזרה לבית הספר, מתנות, מזכרות, צעצועים ומשחקים, כרטיסי ברכה ומוצרי תיירות. החברה נוסדה ב-1934 על ידי טובה ויהודה דורפצאון, ומובילים אותה כיום בני הדור השלישי של המשפחה.

לפלפוט קו מוצרים רחב ומגוון בעיצובים מיוחדים, אשר פונים לקשת רחבה של לקוחות. החברה מובילה בפיתוח טכנולוגי של מוצרי החזרה לבית הספר, בחשיבה על נוחות ובריאות השימוש במוצרים שלה, ומדי שנה מוציאה לשוק תיקים אורטופדיים וחצי אורטופדיים המתאימים לילדי הגן ותלמידי בית הספר, בלי לוותר על הנראות והאופנתיות שלהם. בין מוצריה: מוצרי חזרה לבית הספר, תיקי גב וקלמרים, מגוון כרטיסי ברכה, יומנים ולוחות שנה, מתנות ומוצרי פופ, תאורה לחדרי ילדים, מזכרות וספרים לתיירים המופצים למעל 2500 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

פלפוט היא זכיינית של מגוון מותגים מוכרים ואהובים כמו מותגים: לילו וסטיץ, מיקי ומיני מאוס, פרוזן, ספיידרמן, ליגת האלופות, ברבי, הוטווילס, דרדסים, צבי הנינגה, סמיילי, מיניונים, מפרץ ההרפתקאות , סמי הכבאי ועוד ועוד. פלפוט גם מייצגת בארץ את תיקי המותג נייקי, פומה, פילה ועוד. וכן את כל מוצרי חזרה לבית הספר והתיקים של המותג .TOUCH

את כל מוצרי חברת פלפוט ניתן להשיג ברשתות המובחרות, בחנויות המורשות ובאתרי אינטרנט וסחר מובילים.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת משפחה: הורים, ילדים ומה שביניהם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן