הלב נשבר: גל עבדוש מקרית עקרון נרצחה במתקפת החמאס, בעלה נאג'י טרם אותר

בכאב לב עצום ובתדהמה מודיעים על הירצחה בידי בני עוולה שפלים של האהובה באדם, הבת, האחות, האם והחברה גל עבדוש ז"ל לבית משפחת ברכה שנרצחה על קידוש ה' בשבת קודש – שמחת תורה

גל ונאג'י עבדוש מקרית עקרון בסך הכל יצאו לחגוג את החיים בנובה. לפני זמן קצר נודע כי גל מצאה שם את מותה. נאג'י עדיין נעדר.

"בכאב לב עצום ובתדהמה מודיעים על הירצחה בידי בני עוולה שפלים של האהובה באדם, הבת, האחות, האם והחברה גל עבדוש ז"ל לבית משפחת ברכה שנרצחה על קידוש ה' בשבת קודש – שמחת תורה. איך מדברים עלייך בזמן עבר? מי תשמור לי מקום באסיפות הורים? מי תצחיק אותי ותגיד לי יאללה סתמי? ואיך אסתום עם כל השטויות שלך ולא אתפרץ בצחוק? גל, אנחנו נעטוף את אליאב ורפאל נתפלל לבשורות טובות עבור נאג'י תנוחי ילדה יפה, תנוחי" ספדה לה חברתה  בדף הפייסבוק.

גל תובא למנוחות היום (שני) בשעה 11 בבוקר. הי"ד.

את נאג'י בעלה טרם איתרו. עדיין לא ברור גורלו – האם נחטף על ידי בני העוולה? ימים יגידו. רק לפני חודש העלה רשומה וסיפר כי הצטרף למירוץ למועצת היישוב. כולי תקווה שיבואו בשורות טובות מכיוונו – והוא יוכל לחבק את שני ילדיו בקרוב.

◼️ בית העלמין הקטן בקרית עקרון לא ידע צער כה גדול בזמן כה קצר במשך זמן רב. בסוף השבוע הובאה אוריה מרסדס למנוחות – לאחר שנעדרה מתחילת המתקפה. על אוריה מספרים שהייתה אשה מדהימה, בעלת שמחת חיים ובעיקר מאוד אהובה. מאות ליווה בדרכה האחרונה. החיוך שלה נדם – והצער התגבר.

◼️ סמל סהר מידני שנרצח במתקפת הטרור בדרום הובא למנוחות ביום חמישי. מידני שירת בגדוד 13 בחטיבת גולני, במתקפת הטרור היה בבסיס נחל עוז. אביו, לירן, הוא סגן מנהל הפיקוח בעיריית רחובות.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

צילום: רשתות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תומר יהב
תומר יהב
11 months ago

אוי…
קשה…קשה..

איך אלוהים לא הגן על הצדיקים והצדיקות בקריית עקרון ?

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תומר יהב
תומר יהב
11 months ago

אוי…
קשה…קשה..

איך אלוהים לא הגן על הצדיקים והצדיקות בקריית עקרון ?

דילוג לתוכן