הכי אחי שלי: מפגשי קיץ לאחים שכולים

העמותה פועלת כ-8 שנים ויצרה קהילות אחים ואחיות שכולים בכל הארץ ומה-7.10 הבינה את צו השעה ומיהרה לעטוף ולתמוך האחים והאחיות שנוספו.

עמותת ״האחים שלנו״, שהקימו האחים השכולים אליסף פרץ ונוי פרי, יזמה מפגשי קיץ בכל הארץ לאחים ואחיות שכולים, ותיקים לצד חדשים, שנוספו למעגל השכול בתשעת החודשים האחרונים.

 

 

הידיעה שהם מבינים זה את זו גם ללא מילים וזקוקים למרחב משותף ולמעט הפוגה מהאינטנסיביות הכואבת, הולידה יוזמה ייחודית של מפגשי קיץ לאחים ואחיות שכולים בכל הארץ, להתכנסות מחבקת ומפגש משחרר ומרענן כמו סדנת שוקולד בקיבוץ לביא בצפון, סיור טעימות ביקב בירושלים, סדנת ציור ויצירה אינטואיטיבית בשומרון, מופע סטנד אפ במלון מנדרין בת"א ושיח אחים והרגשה שיש להם בית, כדי לפרוק ולהיות ביחד ועל מי להשען.

 

תמר עמיחי-דוד, מנהלת  הפעילות בעמותה:

"התקופה שאנו חווים מורכבת ומאתגרת, בעיקר לאחים ולאחיות השכולים, ולכן חשוב היה לנו ליזום ולייצר מפגשים של עיבוד והכלה, לצד מפגשי ריענון שמשלבים הנאה ושחרור עבורם, תוך כדי הנושאים שעולים והחיבוקים. במרחב הזה  מתאפשר להם להתנתק מעט ולחוות כמה שעות של הנאה ועשייה אחרת וזה בדיוק המוטו של העמותה – בחייהם ציוו לנו את החיים. העמותה מזמינה אחים ואחיות שכולים לפנות דרך האתר ולחבור אלינו למגוון הפעילויות. אנו כאן בשבילכם כל הזמן.״

לדברי אחד האחים שהשתתף בפעילות:

"העמותה הרימה אותי. הבנתי שנכון לי כרגע להיפגש עם מי שחווה את מה שאני עובר, וביחד נוכל לייצר כח וחוסן ליום הבא. בזכות הפעילויות והארועים שהם מקיימים, אני נחשף לעוד אחים ואחיות ונוצרות חברויות ותובנות ברבדים שונים. הבנתי מהמפגש הזה כמה חשוב לבחור בחיים, בשמחה ובעשייה היומיומית, כי אין לנו ברירה והגעגוע יישאר פה לתמיד."

בנוסף, התקיימו לאחרונה ביוזמת העמותה סדנאות כתיבה בנות 4 מפגשים, שאיפשרו לאחים לפרוק ולעבד את השנה המטלטלת הזו, להנציח את האח שאיננו ולכתוב את רחשי הלב.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות עמותת 'האחים שלנו'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן