הישג חסר תקדים להפועל לוד באליפות ישראל לשנת 2023 בטנ"ש:

12 אלופי ישראל, שני סגני אלופי ישראל, 10 טניסאים במקום השלישי!

24 פעמים עלו שחקנים ושחקניות שייצגו את המועדון הפועל לוד באליפות ישראל שהתקיימה במכון ווינגייט בשבוע שעבר, על פודיום האלופים. יותר מכל קבוצה או מועדון אחר שלקח חלק במשחקי האליפות לשנת 2023. גבי פנחסוב: "הזכיות הרבות באליפות הנוכחית, מזכירות לי את הזכייה הגדולה משנות השמונים של המועדון הלודאי. זיכרון שמציף אותי שוב, ואני מאוד גאה על כך!"

"אין גאווה גדולה יותר, מכך שהשחקנים שמייצגים את המועדון המפואר הזה, שנקרא הפועל לוד, חוזרים הביתה לשבת קודש עם שלל עצום כזה של מדליות", כך הכריז המאמן איציק אברמוביץ', בסיום משחקי אליפות ישראל שהתקיימו ביום שישי האחרון.

"טריפל" זה וואו!

את אחד מההישגים המרשימים באליפות רשמה אופק נחושי. אופק סיימה את האליפות עם תואר אלופת ישראל לבנות עד גיל 11, אלופת ישראל לזוגות מעורבים עד גיל 11 (עם עילאי דוידוב), אלופת ישראל לזוגות בנות עד גיל 11 (עם עדן בדינטר) ומקום 3 לבנות עד גיל 13 (קטגוריית גיל מעל הגיל שלה).

הוריה של אופק הודו בסיום האליפות למועדון הפועל לוד בראשות איציק אברמוביץ׳ ולנשיא האגודה, שלמה אברמוביץ׳, "על מי שאתם ומה שאתם. אתם מנהלים מועדון שהוא אות ומופת למצוינות, ומעל הכול, מועדון שהוא משפחה, המחנך לערכים ולהישגים". כמו כן הודו הוריה של אופק לכל המאמנים, "שמשקיעים רבות, ולכל אחד ואחת במועדון המדהים הזה. על הכוונה, עצה ועידוד".

ואלו שמות האלופים הלודאים

אלישבע ויואב אהרון הם אלופי ישראל בזוגות מעורבים עד גיל 15. יהודית ברונשטיין היא סגנית אלופת ישראל לנערות עד גיל 18. בזוגות נשים 40 פלוס: גלינה ואנה זכו במקום שלישי כל אחת. אלישבע ויהודית אלופות ישראל לזוגות עד גיל 15. מלכות שרמן ומיקה מלמד זכו במקום שלישי.

מס' נתונים מחיתוך הסטטיסטיקה: מתוך 12 מדליות הזהב, ב-7 זכו בנות המועדון. ספורטאי המועדון זכו ב-10 מדליות זהב מתוך 12 בקטגוריית זוגות. כל הזוגות שזכו באליפות ישראל היו מהפועל לוד, מלא-מלא! 21 מדליות הם של צעירים וצעירות מתחת לגיל 15.

אלישבע ויהודית, אלופות ישראל בזוגות, יוצאות בשבוע הבא לייצג את ישראל באליפות אירופה לקבוצות וליחידות. נאחל להן בהצלחה.

איציק אברמוביץ' היה נרגש מאוד בתום האליפות: "אני רוצה להודות מקרב לב, לדני וקנין, למיכאל טברסקי, לשנון ולאנה, על העזרה המקצועית באימון בליווי ובתמיכה, וכמובן לוורדית ולכל השחקנים מהליגות השונות, שמשחקים עם הילדים ומשפרים אותם מאימון לאימון. אני מודה לאבי שלמה, שכל הטוב הזה לא היה קורה, אלמלא החלומות והשאיפות שלו".

אליפות ישראל ה- 68 הסתיימה, ומועדון הפועל לוד יצא ממנה עם שלל תארים ופרסים הגדול ביותר מבין כל מועדוני הטניס שולחן בארץ: 12 אלופי ישראל, שני סגני אלופי ישראל, ו-10 מקומות שלישיים. בסך הכל: 24 פודיומים!

בהמשך הודה גם שלמה אברמוביץ', האב הרוחני ומייסד מועדון הטנ"ש בלוד, שכבר הפך לאימפריה ולשם דבר, בארץ ובעולם: "תודה ענקית להורים ולמשפחות על תמיכה ועזרה בכל דבר ועניין. זה לא מובן מאליו. תודה לעומדים בראש המועדון: לפיטר איכנבאום, לגבי פנחסוב, לפנחס מיכאלי, וכמובן לבני, איציק, המאמן את הנוער הנפלא הזה. ותודה לעיריית לוד ולאגף הספורט. לראש האגף, מאיר אליהו, ולמנהל מח' הספורט, ירון זרד".

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן