הישג אדיר: 94% זכאות לבגרות באשקלון!

ראש העיר, תומר גלאם: “גאווה גדולה לראות את נתוני החינוך מזנקים ושוברים שיאים של מצוינות, שנה אחר שנה”

עיריית אשקלון מדווחת היום (חמישי): החינוך באשקלון ממשיך לשבור שיאים עם 94% זכאות לבגרות באשקלון!

מנתוני התמונה החינוכית שפרסם משרד החינוך נרשמה עלייה בנתוני הזכאות לבגרות באשקלון לנתון שכמותו לא היה ולפיו, 94% מתלמידי אשקלון זכאים לתעודת בגרות.

מדובר על עלייה מתמשכת ומצטברת של 11% בחמש השנים האחרונות, הודות להשקעה העירונית חסרת התקדים בחינוך, הלכה למעשה.

העלייה מתבטאת גם באחוז הזכאים לבגרות מצטיינת, על פי קריטריונים ארציים, לנתון של 12.9% הגבוה מהממוצע הארצי העומד על 11.8%.

העליה בנתונים באה לידי ביטוי גם באחוז הזכאים לבגרות עם 5 יח”ל אנגלית ביותר מ-4% לנתון של 53.4% משנת הלימודים תשפ”ב לתשפ”ג, כחלק מהיעד העירוני לביטול מסלול 3 יחידות אנגלית (מסלול שאיננו מאפשר ללומדים אותו ללמוד באקדמיה).

גם בתחום לימודי המתמטיקה נקבע רף עירוני חדש, כאשר יותר מ-40.1% מתלמידי העיר לומדים במסלול של 4-5 יח”ל מתמטיקה והיד עוד נטויה.

ראש העיר, תומר גלאם: “גאווה גדולה לראות את נתוני החינוך מזנקים ושוברים שיאים של מצוינות, שנה אחר שנה. הצבנו את החינוך בראש סדר העדיפויות ואנחנו קוצרים את הפירות של ההשקעה שלנו – אם זה בתוכניות פדגוגיות, בסביבה הפיזית, במקצועיות סגלי ההוראה ובחינוך לערכים לצד הישגים. תודה ליובל זוזט, ראש מינהל חינוך ולכל עובדי המינהל ויישר כוח למנהלות ומנהלי בתי הספר, לצוותים החינוכיים ובעיקר – לתלמידות ולתלמידים המופלאים שלנו. עם נתונים כאלה, אנחנו סוללים להם את הדרך להצלחה העתידית שלהם”.

ראש מינהל חינוך ותנו”ס, יובל זוזט: ״הנתונים משקפים את העשייה היומיומית של הצוותים החינוכיים במימוש החזון החינוכי שהתווינו ביחד עם ראש העיר תומר גלאם, מתוך הבנה שלמרות אתגרי המלחמה ומורכבות התקופה אל לנו לוותר על אף יעד ועם הובלה מתמדת ומקצועית של מינהל החינוך תוך אספקת הכלים הנדרשים למנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים. בע”ה, כל יעד הוא בר השגה במערכת החינוך באשקלון”.

בין בתי הספר התיכוניים הבולטים, ניתן לראות את מקיף א עם עליה של 4% בזכאות לבגרות לרף של 97% ואת מקיף מדעים שהשנה לראשונה הצטרף למדידה עם 100% זכאות מיד בשנתו הראשונה.

בתמונה החינוכית שפורסמה, נמדד גם בית הספר המקצועי ׳אורט אדיבי׳, לאחר שבעבר פעל תחת משרד העבודה ולא חושב בנתונים. בית הספר ׳אורט אדיבי׳ הוצג בתמונה החינוכית עם הישג מרשים של 48% זכאות לבגרות, אשר בהתמדה ובעבודה משותפת עם צוותי החינוך בבית הספר הצליח להיכנס גם הוא לתמונה החינוכית בעיר. נציין, כי גם בחישוב הממוצע העירוני יחד עם נתון זה, עומדת התמונה החינוכית באשקלון על אחוז זכאות גבוה ביחס לממוצע הארצי עם 91.6%.

גם באחוז ההתמדה ישנו שיפור עירוני ו-91.8% מתלמידי הרשות בוחרים לתת אמון במערכת החינוך וממשיכים ללמוד בבית הספר בו שובצו, נתון המשקף בין השאר את הצלחת תוכנית הרצפים החינוכיים הפועלת על פי עוגן המגורים, מזה חמש שנים.

 

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סיון מטודי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן