היום: פגישת הבנות תתקיים בין ההנהגה המוסדית לבין מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, בנושא ההטרדה המינית שעברה תלמידת כיתה ב' בבית הספר

זהר בלום חדשה

נציגי ההנהגה המוסדית של בית הספר הוותיק בו התרחשה דרמה במרכזה ילדה מכיתה ב' הוטרדה מינית, לכאורה, ייפגשו היום (שני) אחר הצהריים עם מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, בכדי להעלות את הסוגיה אשר הטרידה אותם מאוד לפיה ידעו על הסיפור רק שבועיים לאחר שאירע.

בסוף השבוע התבטאה יו"ר ההנהגה המוסדית בראיון ל"רחובות היום" והודתה כי קיים משבר אמון עם גורמי חינוך והנהלת בית הספר, שלא יידעה אותם בפרשה. "כהנהגה לא היינו מעורים", אמרה, "ומעבר לזה לא ניתן עוד להוסיף מאחר וטרם התכנסנו וטרם התקבלו ההחלטות על הצעדים שיינקטו בסוגיה".

ילדה בת שבע, נאלצת להתמודד עם הטרדה, לכאורה, מעובד הניקיון
ילדה בת שבע, נאלצת להתמודד עם הטרדה, לכאורה, מעובד הניקיון

"אין ספק שנפעל בעקבות הסיפור הזה", הוסיף גורם מההנהגה המוסדית "ואם צריך גם נשבית את בית הספר ברגע שהעניין פורסם, בקבוצת ההנהגה המוסדית הוחלט לפעול בחומרה ולהשמיע קול צעקה על מה שקרה". ובכן קול הצעקה, כך נראה יחל במפגש עם בלום ולאחריו יתקבלו ההחלטות להמשך דרכי הפעולה.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"רחובות היום", נבדקת תלונה חמורה שהוגשה כנגד עובד ניקיון, כבן 50, המועסק בעיריית רחובות, לפיה הטריד לכאורה, במספר הזדמנויות תלמידה בכיתה ב', ללא כל היכרות מוקדמת. התלמידה גוללה בפני מורתה אודות המקרה, וסיפרה עוד כי עובד הניקיון ניגש אליה וחיבק אותה "בצורה מפחידה", לדבריה. המורה הבינה כי כפי הנראה מדובר בשורה של מקרים ולא במקרה בודד – לפיכך פנתה בבהלה אל מנהלת בית הספר, ושיתפה אותה בדברים.

מנהלת בית הספר הזעיקה בו ברגע את שוטרי תחנת רחובות שגבו מהילדה עדות והיפנו אותה אל חוקרת ילדים שתמשיך את גביית העדות ומיצוי ההליך החקירתי. העובד זומן אל תחנת המשטרה, נחקר, שיתף פעולה עם החוקרים והוזהר שלא ליצור קשר ישיר ו/או עקיף עם המעורבים בפרשה. כמו כן, לאחר שימוע בפני מנכ"ל העירייה, דורון מילברג במהלכו הכחיש את המיוחס לו, הוחלט להשעותו.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן