"החיים ממשיכים לנגן" באור יהודה: מופע מרגש לזכרו של שאולי גרינגליק לציון יום השנה ל-7 באוקטובר

רגע לפני יום השנה לטבח הנורא, התקיים מופע מוזיקלי של משפחת גרינגליק שאיבדה את בנה שאולי, קצין נח"ל וחובב מוזיקה, במלחמת "חרבות ברזל"

אמש התקיים בהיכל התרבות באור יהודה ערב מיוחד לציון שנה למלחמת "חרבות ברזל" בהובלת האגף לתרבות ואירועים בניהולה של חנה פיזואטי יוסף.

במסגרת הערב התקיים המופע "החיים ממשיכים לנגן" בו השתתפה משפחת גרינגליק כדי להנציח את זכרו של שאולי גרינגליק ז"ל, בן המשפחה שהיה קצין מוערך בגדוד נח"ל והתמודד בתוכנית "הכוכב הבא", ובחר להפסיק את השתתפותו בתוכנית כדי לשוב לשירות מילואים פעיל, שם מצא את מותו.

המופע, שנערך מול אולם מלא בקהל, שילב בין זיכרונות מחייו של שאולי לבין קטעים מוזיקליים מרגשים שביצעו בני משפחתו, שירים מקוריים ומספר שירים של אומנים ישראליים ידועים, ביניהם בניה ברבי, עומר אדם, אפרים שמיר, שולי רנד, אריאל זילבר, אביתר בנאי ועוד. אב המשפחה צביקה הציג את בני המשפחה ושילב מסרים של הומור הנוסכים תקווה ואמונה.

המופע נוצר כדי להמחיש את עמידתה האיתנה של המשפחה ואת האמונה שהחיים ממשיכים, גם ברגעים הקשים ביותר, דרך המוזיקה וההומור שהיו חלק בלתי נפרד מאישיותו של שאולי. המופע נחתם כשהקהל לא נותר אדיש, קם על רגליו והריע ובכך הביע את הערכתו העמוקה למשפחה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "משפחת גרינגליק היקרה מהווה השראה אדירה לכולנו. בתוך כל הכאב והשכול, הם בוחרים מדי יום לקום מחדש, להמשיך לנגן ולחיות למען שאולי, הקצין האמיץ שרק רצה לשיר. המופע הזה הוא ביטוי לעוצמת הנפש ולתקווה, ומסר ברור של חיים, אהבה, ואחדות. יחד, נמשיך לצעוד קדימה מאוחדים ומחוזקים."

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן