הותר לפרסום: יוחנן שחורי ז”ל – אחד הנרצחים בפיגוע במעבר הגבול אלנבי

טרם הותר לפרסם שמותיהם של שני נרצחים נוספים מהאירוע

הותר לפרסום: יוחנן שחורי ז”ל, תושב מעלה אפרים, בן 61 הוא אחד הנרצחים בפיגוע הקשה במעבר אלנבי

יהי זכרו ברוך.

דובר צה”ל:

לפני זמן קצר מחבל הגיע דרך ירדן במשאית לכיון מעבר אלנבי שבחטיבת הבקעה והעמקים, פרק מהמשאית ופתח בירי לעבר כוחות שאבטחו במעבר. המחבל חוסל על ידי כוחות הביטחון, נקבע מותם של מספר אזרחים ישראליים שנפגעו כתוצאה מהפיגוע.

כוחות צה”ל קפצו לנקודה ופועלים כעת לשלילת חשד למלכוד המשאית במטענים

מד”א: הבוקר (ראשון), בשעה 9:55 התקבל דיווח במוקד החירום 101 של מד”א במרחב ירושלים על פיגוע ירי סמוך למסוף גבול אלנבי בבקעת הירדן. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים מסוקי מד”א וצה״ל, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד”א רכובים על אופנועים.

לאחר ביצוע פעולות החייאה, נאלצו פראמדיקים של מגן דוד אדום בשיתוף עם כוח רפואה של צה”ל לקבוע את מותם של 3 גברים בשנות ה-50 לחייהם עם פצעי ירי בגופם.

חובש רפואת חירום במד”א יותם צור סיפר:

“מדובר באירוע קשה מאוד, ראינו 3 גברים שוכבים כשהם מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי בגופם. יחד עם כוח רפואה של צה”ל ביצענו בהם פעולות החייאה שלאחר מכן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום”

בחדשות 08 דיווחנו לכם לראשונה על הפיגוע הקשה שהתרחש הבוקר במעבר הגבול אלנבי במהלכו נהג משאית ירדני פתח באש ורצח בדם קר שלושה גברים עובדי מסוף המטענים במקום. 

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה | תיעוד מבצעי מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן