הונחה אבן הפינה לפרויקט “שמים וארץ” ברחובות

בירת השפלה בתנופת פיתוח והתחדשות: בטקס מרגש הונחה אבן הפינה של פרויקט “שמים וארץ” ברחובות

העיר רחובות חווה באחרונה תקופה של צמיחה והתפתחות חסרת תקדים, עם מגוון פרויקטים המשנים את פניה. לצד תוכניות התחדשות עירונית מרשימות, מתהדרת רחובות בפיתוח שכונות חדשות ומודרניות המושכות אליהן תושבות ותושבים חדשים מהעיר ומחוצה לה.

אחד הפרויקטים הבולטים בגל ההתחדשות הזה הוא “שמים וארץ” של חברת אלמוגים, שייבנה בסמוך לשכונת רחובות הצעירה, כחלק מהתכנית הכוללנית של פינוי-בינוי קרית משה, ומסמל את המגמה החדשה של בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וסגנון. הפרויקט מציע לזוגות צעירים ומשפחות אופציה ראויה למגורים במטרופולין במחירים שפויים.

באירוע הנחת אבן הפינה המרגש שהתקיים הבוקר, נכחו ראש העיר רחובות, מתן דיל, מהנדסת העיר דלית הראל, מריו זוזל ועמי בר משיח, בעלים משותפים של חברת אלמוגים, מיכל גור, מנכ”לית החברה, ליאת דנינו, משנה למנכ”לית ומכובדים נוספים.

מתן דיל, ראש העיר רחובות ומחזיק תיק הנדסה, אמר היום בטקס: “כמה סמלי לקיים טקס הנחת אבן פינה לפרויקט הנושא את השם ‘שמיים וארץ’, במיוחד ביום כזה, בו השמיים והארץ רועשים מאי פעם, בכדי להעביר מסר לאויבינו שאנחנו כאן, וממשיכים לבנות ולהתחזק. אני גאה בתנופת ההתחדשות של רחובות, אשר צומחת ומתפתחת עם פרויקטים איכותיים, המהווים מוקד משיכה לזוגות צעירים ומשפחות חדשות. אני מברך את חברת אלמוגים על השקעתם ואמונם בעיר שלנו.”

מריו זוזל, בעלים משותפים בחברת אלמוגים: “אנו נרגשים היום עם הנחת אבן הפינה של מתחם “שמים וארץ” ותחילת בנייתו של הפרויקט. אנו מברכים את הנהלת עיריית רחובות על תנופת הפיתוח וההתחדשות אדירה, שבמסגרתה העיר משנה את פניה, מחדשת את שכונותיה ומרחיבה את גבולותיה.”

בימים אלה החלה חברת אלמוגים את ביצוע הפרויקט וכבר הושלם שלב חפירת החניון. הקמת הפרויקט כולו תארך כ-4 שנים.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות | מימין לשמאל: דלית הראל מהנדסת העיר, מתן דיל ראש העיר רחובות, מריו זוזל בעלים משותפים אלמוגים, מיכל גור מנכ"לית אלמוגים, עמי בר משיח, בעלים משותפים אלמוגים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן