הוידוי של ח"כ דבי ביטון: כמעט בכל בוקר אני עדיין מתעוררת בתחושת חוסר ביטחון

20 שנה של קאסמים לא הכינו אותנו ל07/10 היום בו הופקרנו לא נשכח ולא נסלח. ביום זה הלב שלי עם החטופים והחטופות שמי ייתן ויחגגו את חירותם בשולחן ליל הסדר עם בני משפחתם

חה״כ דבי ביטון (יש עתיד) תושבת העיר שדרות:

הבוקר התעוררתי בתחושה של מועקה וכאב חד בלב. ה-07/04 חצי שנה מאותו יום ארור בו פלשו מפלצות החמאס לאזורנו.

שבת שמחה תורה מאכלי החג הוכנו בקפידה אווירת החג עוד ריחפה בבית, 07/10 השעה 06:40 הנורא מכל קורה, שיחת טלפון מבתי נועם החיילת בה היא שואלת: "אמא איפה אתם?" ואני בכלל בלחץ שקרה לה משהו, למה שתתקשר בשעה כל כך מוקדמת והיא עונה: ״אצלי הכל בסדר, תכנסו לממ"ד יש מתקפת קאסמים".

נולדתי, גדלתי וגידלתי בעיר שדרות ולדאבון הלב חלק מנוף חיי וחיי משפחתי היו גם רגעי האימה מול שיגור הקסאמים לשטחנו ואף פעמיים חוויתי פגיעות בסמוך לביתי, אולם עם הגנת כיפת ברזל החשש התמזער והתחושה שיש על מי לסמוך.

07/10 עם כניסתנו לממ"ד, חיים אישי מעיר את תשומת לבי שיש רעש של צרור יריות ואני כבר מבינה שהתראות הצבע האדום שונות מתמיד, לאחר מספר רגעים אני מקבלת הודעה כי טנדר עם מחבלים נמצא מאחורי ביתי ובוא בעת אני רואה זאת במסכי הטלוויזיה ובמצלמות הביתיות שלי, עם זאת החשש והחרדה הובילו אותי לחשוב מה קורה אצל בתי מור, נכדי וחתני חברי קיבוץ כפר עזה?

ככל שנוקפות השעות מפלס החרדה והפחד עולה, מחד סכנה לחיינו ומאידך סכנה לחיי משפחתי.

מה עוד שאזרחים מודאגים שולחים אלי תמונות עם מראות קשות של נרצחים ומבקשים עזרה בשל היותי חברת כנסת ואין לי איך לסייע להם וגם לא לעצמי.

אין במילים לתאר מה עובר עליך בכל כך הרבה שעות: מחשבות, בכיות, תפילות ותחנונים, חוסר אונים ניסיון לפנות לכל גורם בטחוני שיגיע להציל, אך מהר מאוד אני מבינה שמדובר במגה אסון.

כמעט בכל בוקר אני עדיין מתעוררת בתחושת חוסר ביטחון, ממשיכה ליישר מבט לחצר ביתי בכדי לבדוק שהם לא שם, דואגת לדבר עם בתי ומשפחתה בכדי להאמין שהנורא פסח עליהם.

20 שנה של קאסמים לא הכינו אותנו ל07/10 היום בו הופקרנו לא נשכח ולא נסלח. ביום זה הלב שלי עם החטופים והחטופות שמי ייתן ויחגגו את חירותם בשולחן ליל הסדר עם בני משפחתם. הלב שלי עם החיילים והחיילות וכל גורמי הביטחון ששומרים על ביטחוננו שהאל ישמור אותם/ן. הלב שלי עם הפצועים וכל נפגעי האיבה שהאל יעניק להם ברכה לבריאות ושלווה. הלב שלי עם כל משפחות השכולות ומשפחות שאיבדו את היקר מכל שהאל יקל סבלכם.

ולסיום לבי עם עם ישראל מי ייתן שהנורא מכל אחרינו נדע ימים טובים מאלה.

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן