הודעה חשובה להורי התלמידים הרשומים לצהרונים בבתי הספר ולחוגים של החברה העירונית ברחובות

עקב הנחיות הממשלה בעקבות משבר נגיף ה”קורונה”, החברה העירונית נאלצה להקפיא את פעילות הצהרונים והחוגים החל מתאריך 15.03.2020.

איציק עובדיה, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “אבקש להבהיר כי עמדת החברה העירונית היא לא לגבות מההורים כל תשלום בגין כל פעילות שנעצרה בעקבות המשבר, כך גם לגבי הצהרונים ופעילות החוגים לרבות החוגים בבתי התלמיד.

לגבי התשלום לצהרונים: פעילות הצהרונים, שהוקפאה כאמור, כללה את הפעילות השוטפת של הצהרונים ואת הפעילות שהייתה מתוכננת להתקיים בחופשת הפסח (5 ימי קייטנה). החברה העירונית בתאום עם הנהגת ההורים, לא תבצע כל גבייה/חיוב בעבור חודש אפריל, (לתלמידי כיתות א’-ב’ בסך 735 ₪ ולתלמידי כיתות ג’ בסך של 935 ש”ח), סכום זה יהווה זיכוי שווה ערך בעבור חודש הפעילות שבוטל מה-15.3 ועד ה-19.4, ככל שמועד החזרה לפעילות ידחה מעבר לתאריך זה, נבצע זיכויים באופן יחסי בחיובים הבאים.

לגבי תשלומים לחוגים לרבות חוגי בית התלמיד: החזר בגין חוגים שבוטלו יתבצע בסיום המשבר וככל שנחזור לפעילות מלאה, נבצע החזרי תשלומים בגין החוסרים או השלמת הפעילות שהתבטלה בהתאם להחלטת משרד החינוך בעניין תאריך סיום שנת הלימודים. החברה העירונית תמשיך לפעול בשקיפות ובשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים, בכדי למנוע העמסת תשלומים שאינם מחויבים על ההורים, וזאת בהמשך ישיר למדיניות ראש העיר רחמים מלול בדבר תשלומי הורים.

שימו לב: אין צורך לשלוח טופסי ביטול בגין התאריכים הללו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן