הבוקר ברחוב הכרמל: פיצוץ רכב, אשה ופעוטה נפצעו

לפני זמן קצר (שלישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על פיצוץ שארע ברכב, ברחוב כרמל ברחובות. מדיווח ראשוני בלבד ניתן לומר כי הוזעקו כוחות הרפואה וההצלה אשר בוחנים את האירוע.

חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן כאשה כבת 29 בהכרה, במצב בינוני עד קשה, עם חבלה רב מערכתית, ופעוטה כבת שנה וחצי במצב קל עד בינוני עם חבלת ראש.

חובשים בכירים במד”א שאהדי אלשמאלי וארז כהן, סיפרו: “כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בנינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני.

דיווח נוסף – צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לאישה בהריון וילדה שנפגעו באורח בינוני לאחר שנפצעו באירוע חריג ברחוב כרמל ברחובות.

יהונתן ססי חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר: “מדובר בזירה קשה מאוד, הרכב היה שרוף. הפצועות היו שרועות מחוץ לרכב. יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי להם סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן