דני דנון הגיע לכנס הליכוד: “נדב ויצמן נודניק, דופק על כל דלת בשביל העיר הזאת”

השרה מירי רגב אמרה בכנס כי הליכוד בקריית מלאכי יכול להשיג 3-4 מנדטים | ברשימה של נדב ויצמן: מיטל יצחק, אליקים שרעבי ו

סניף הליכוד היה מלא בכנס השקת קמפיין הבחירות של הליכוד למועצת העיר בקריית מלאכי. במפגש השתתפו שרת התחבורה מירי רגב, יו”ר הליכוד העולמי ח”כ דני דנון, יו”ר מועצת הסניף אלי ביטון, ראש הרשימה וחבר המועצה נדב ויצמן, יחד עם חברי הרשימה מיטל יצחק ואליקים שרעבי. “גם בקדנציה הבאה נמשיך לפעול מתוך שליחות ציבורית נטו. אותנו לא מעניינים אותנו כיבודים וג’ובים, לא אגו ולא משקעי עבר – רק טובת הציבור לנגד עינינו, ולכן פעלנו להשגת כמה שיותר סמכויות במשא ומתן מול ראש העיר”, אמר ויצמן.

“אנחנו מציעים פתרונות אמיתיים, יעילים וישימים – כדי להוביל קדימה את קריית מלאכי של העשור הקרוב. לא באנו למכור חלומות ולא סיסמאות, באנו להוביל לשינוי. אני קורא לכם לבוא איתנו, ליכודניק אמיתי מצביע רק מחל ולא למפלגות שמתחזות להיות ליכוד”, אמר ויצמן. “אל תפספסו את ההזדמנות ליצור כאן מקום טוב יותר – לכולנו, לילדים, לנכדים, להורים שלנו”, הוסיף.

השרה רגב אמרה בכנס כי הליכוד בקריית מלאכי יכול להשיג 3-4 מנדטים “כדי שנוכל להשפיע יותר ולקבל תפקידים טובים יותר בהנהגת העיר. צריכים לחזק את נדב ואת הרשימה המצוינת שלו. קריית מלאכי תקבל בקרוב תחנת רכבת משלה, חיבור לכביש 6 וסיוע בתשתיות לשכונות. אני יודעת שזה קשה, אבל כולם צריכים להתגייס כדי להכניס כמה שיותר נציגים של הליכוד למועצת העיר וזה אפשרי”.

מיטל יצחק, בת למשפחת זיוי בקריית מלאכי, ציינה בדבריה כי תתמקד ברווחתם של ותיקי העיר ובני הנוער: “יש לנו אחריות ונפעל מתוך מסירות לטובת כל התושבים, תרבות, ופנאי ותעסוקה. נפעל כדי לפתוח עבור בני הנוער שלנו דלתות, ונקיים דיונים עם תושבי העיר כדי להניע אותה קדימה בכל התחומים”.

אליקים שרעבי, תושב כרמי הנדיב, ציין את חשיבות הקדמה בעיר צומחת כמו קריית מלאכי ויביא מניסיונו מעולם הדיגיטל: “נפעל לשיפור חיי התושבים בעיר, הן בעולמות של שירות וכמובן קידום טכנולוגיה בעיר בכל הגזרות, מה שנקרא ׳התושב במרכז׳, נעשה כל מה שנדרש לטובת התושבים ושיפור השירותים שהעירייה מספקת”.

בנוסף למיטל יצחק ואליקים שרעבי, ברשימת הליכוד גם חזי רוזנבאום, ממתנדבי איחוד הצלה, כונה בעבר “החובש של מלון הקורונה” ומהמתנדבים הידועים באזור השפלה.

השר דני דנון סיכם את האירוע כאשר ציין את הלהט של נדב בכל הקשור לקריית מלאכי: “אני מכיר את נדב שנים, הוא נודניק במובן החיובי, דופק על כל דלת בשביל העיר הזאת. צריך לתת לו את הקול למועצת העיר כדי שיוכל יחד עם הצוות שלו לעשות יותר לטובת כל העיר”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן