גאווה: דניאל ובר מקריית אונו זוכה מדליית הזהב באליפות העולם במדעי המחשב

קריית אונו גאה במדליית הזהב באליפות העולם במדעי המחשב בה זכה דניאל ובר. מיכל רוזנשיין ראש העיר: "הצלחתך מהווה השראה לתלמידי ותלמידות העיר, ואנו גאים בך מאוד"

ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין ומנהלת אגף החינוך, נירה פרידמן נפגשו עם דניאל ובר, תלמיד י"ב מתיכון בן צבי בעיר, שזכה במדליית זהב באולימפיאדת מדעי המחשב הבינלאומית (IOI). 

דניאל הגיע מלווה בהוריו, שסיפרו שדניאל תמיד היה ילד סקרן ואהב ללמוד דברים חדשים. במסגרת הפגישה, העניקה ראש העיר לדניאל שי צנוע כהוקרה על הישגו המרשים, שנחשב להישג הגבוה ביותר של נבחרת ישראל, מאז החלה להשתתף באולימפיאדה בשנת 1996.

באולימפיאדה השנה, השתתפו 370 מתחרים מ-94 מדינות, שהגיעו לאלכסנדריה, מצרים, אך בשל המצב הביטחוני המורכב, התחרו חברי נבחרת ישראל מרחוק.

התחרות התקיימה במשך יומיים רצופים שכללו אתגרי תכנות מורכבים שדרשו חשיבה אלגוריתמית יצירתית. דניאל ובר מקריית אונו, היה אחד משלושה מתחרים ישראלים שזכו במדליית זהב, והנבחרת הישראלית זכתה להישג מדהים עם המקום השני בעולם.

ראש העיר רוזנשיין שיבחה את דניאל במהלך הפגישה ואמרה לדניאל  : "הצלחתך היא לא רק מקור גאווה אישית לך ולמשפחתך, אלא גם לתיכון בן צבי בו אתה לומד, לכל קהילת קריית אונו ולמדינת ישראל אותה ייצגת כחבר בנבחרת. הישג זה מהווה דוגמה נפלאה לכל בני הנוער, ומראה כמה רחוק ניתן להגיע עם התמדה ונחישות."

דניאל הביע את תודתו על ההוקרה וסיפר שבמקביל לבגרויות בבית הספר הוא כבר נמצא במסלול לתואר שני, והבטיח להמשיך ולשאוף להישגים גבוהים גם בעתיד.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן