דור העתיד של אילת: טקס השבעה לחניכי תנועת הנוער המשטרתית “שחקים”

טקס השבעה נערך לחניכי תנועת הנוער המשטרתית “שחקים” במשטרת מרחב אילת, בהשתתפות מפקד משטרת מרחב אילת – נצ”מ משה פינצי, מנהלת אגף תכניות בקרה למניעת אלימות – מגי טובל משפחות החניכים ושוטרי מרחב אילת.

תנועת הנוער “שחקים” החלה את פעילותה במרחב אילת לפני כשלוש שנים, כחלק ממעורבות המשטרה בקהילה ומתוך אמונה אמתית כי בני הנוער של היום הם עתידה של המדינה. התנועה מיועדת לבני נוער מכל רחבי הארץ, ומטרתה הקניית ערכים הנוגעים להתנדבות ונתינה, כבוד הזולת, אהבת הארץ והיכרות עם עשייתה של משטרת ישראל. כל זאת מתוך הנחת יסוד כי פעילות זו תסייע לבני הנוער להיות בני נוער מובילים בקהילה, המעורבים בחברה, והמשמשים מודל חיקוי לחבריהם בכל הקשור לפעילות קהילתית, נורמטיביות בחברה ואזרחות טובה. כ-80 בני נוער באילת הגישו מועמדותם להתקבל לתנועה, בתום שלבי הסינון הקפדניים, נבחרו 36 חניכים שהושבעו כאמור בטקס המרגש.

נועם סולומון, תלמיד כיתה י”א בתיכון רבין, מדריך בתנועה: “אנו חניכי תנועת הנוער המשטרתית שחקים גאים להתחיל את מסע הדרך החדשה שלנו כאשר אנו צועדים כתף אל כתף עם שוטרי וקציני מרחב אילת וכשגרירי המרחב הצעירים נוטעים את ערכי שחקים ומשטרת ישראל, מזדהים איתם ומטמיעים אותם בקרב חברינו והסובבים אותנו מתוך אמונה שמה שנזרע היום נקצור מחר….”

מפקד מרחב אילת, נצ”מ משה פינצי: “זהו מעמד מרגש ואני נרגש לעמוד כאן לצד 36 חניכים מתוכם שלושה שהחלו היום דרכם כמדריכים. אתם נוער מוביל בקהילה, המהווה את דור העתיד שלנו, מנהיגים אמיתיים, ואני מאמין בכם ויודע שאתם אלה שתחוללו את השינוי בחברה”. להורים הנרגשים אמר: “אני בטוח שהערכים אותם זרעתם בילדכם לנתינה ותרומה לקהילה יסייעו ליצירת חברה טובה יותר. ואתם יכולים רק להתגאות על כך…”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן