דו”ח משרד החינוך: גני תקווה בפסגת הערים המובילות בחינוך

מנפצים שיאים חדשים מערכת החינוך של גני תקווה מככבת בדו”ח השנתי של משרד החינוך ומציגה הישגים מרשימים בתיכונים העל יסודיים העוקפים את הממוצע הארצי: 96% זכאות לבגרות לעומת 76% בממוצע הארצי, תוך אחוז מימוש גבוה של תלמידים שסיימו עם בגרות מצטיינת ועם 5 יח”ל באנגלית ומתמטיקה 90.2% גיוס בקרב הבנים ו-97.2% בקרב הבנות, לעומת הממוצע הארצי העומד על 82% לבנים ו-88% לבנות 76% מהמורים בעיר מביעים שביעות רצון מעבודתם בבתי הספר, ו-84% מעידים על עבודה שיתופית בין צוותי החינוך השונים. קראו על תמונת המצב החינוכית המלאה של גני תקווה

בגני תקווה לומדים כ-5,036 תלמידות ותלמידים במערכות החינוך השונות, ובדו”ח “התמונה החינוכית בבתי הספר העל יסודיים תשפ”ג” שפורסם השבוע, הוצגו הישגי מערכת החינוך של העיר, ובתיכון מית”ר בפרט, שמציבים אותה כמובילה בתחום החינוך בישראל. ההשקעה בחינוך ניכרת בתקציב הרשות המגיע ל-140,588,000 שקלים, כאשר תקציב משרד החינוך לתלמיד עומד על כ-20,017 שקלים. בעיר, 44% מהמורים בעלי תואר שני ומעלה, וממוצע התלמידים בכיתות נמוך בהשוואה לממוצע הארצי.

אחד ההישגים הבולטים של מערכת החינוך בגני תקווה הוא אחוז הזכאות לבגרות, שעומד על 96% מכלל תלמידי יב’, כולל תלמידי החינוך המיוחד, לעומת 76% בממוצע הארצי. בנוסף, 25% מהתלמידים זכאים לתעודת בגרות מצטיינת, נתון כפול מהממוצע הארצי שעומד על 12.4%. 79% מהתלמידים הזכאים לתעודת בגרות ביב’ השלימו 5 יחידות לימוד באנגלית, בעוד שהממוצע הארצי עומד על 46% בלבד. גם במתמטיקה, 29% מהתלמידים השלימו 5 יחידות לימוד לעומת 16% בממוצע הארצי — הישגים שמעידים על רמת הלימודים הגבוהה וההשקעה האישית בכל תלמיד ותלמידה.

לצד ההצטיינות הפדגוגית, בנות ובני הנוער של גני תקווה מציגים רמת מעורבות חברתית גבוהה. שיעורי הגיוס לצה”ל בקרב בני ובנות העיר מרשימים במיוחד, עם 90.2% גיוס בקרב הבנים ו-97.2% בקרב הבנות, הרבה מעבר לממוצע הארצי של 82% לבנים ו-88% לבנות. 57% מהתלמידים משתתפים בפעילויות של מעורבות חברתית, ו-77% מפגינים סובלנות כלפי האחר והשונה. תחושת החיבור של התלמידים לבית הספר גם היא מרשימה, עם 74% מהתלמידים שמביעים תחושה חיובית כלפי המוסד החינוכי שלהם. גם ההורים מפגינים מעורבות גבוהה בנעשה בבתי הספר ובחינוך ילדיהם, עם 80% שמביעים שביעות רצון.

76% מהמורים בעיר מביעים שביעות רצון מעבודתם בבתי הספר, ו-84% מעידים על עבודה שיתופית בין צוותי החינוך השונים, דבר שמשפר את האווירה החינוכית ואת הצלחת התלמידים.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה סיכמה: “אנחנו גאים מאוד בהישגי מערכת החינוך שלנו, שמוכיחה שוב את המחויבות שלנו לכל תלמיד ותלמידה בעיר. ההשקעה בחינוך היא ההשקעה בעתיד בדור העתיד של העיר, ואני שמחה לראות את התלמידים שלנו מצטיינים בלימודים, מתנדבים למען הקהילה, ומפגינים סובלנות ואכפתיות כלפי הסובבים אותם. נמשיך להשקיע בחינוך באותה תשוקה ומסירות, ולתת לכל ילד וילדה את כל הכלים הנדרשים לו להצלחה והגשמה עצמית.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מיכאלה ברוסטוי - תמונות של תיכון מית"ר גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן