דובר צה”ל: כלי טיס עוין נפל במרחב הימי הסמוך לאילת

כוחות צה״ל עקבו אחר הכלי לאורך כל האירוע והוא לא חצה לשטח הארץ. בנוסף, במהלך האירוע שוגר לעבר הכלי מיירט | המיליציות הפרו איראניות בעיראק קיבלו אחריות על התקיפה באילת

כשעה לאחר הירי לאילת, עדכן דובר צה״ל: בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס עוין שהופעלה במרחב אילת, זוהה בשעה האחרונה כטב״ם בדרכו לשטח הארץ מכיוון ים סוף. הכלי נפל במרחב הימי הסמוך לעיר אילת.

כוחות צה״ל עקבו אחר הכלי לאורך כל האירוע והוא לא חצה לשטח הארץ. בנוסף, במהלך האירוע שוגר לעבר הכלי מיירט. ההתרעה על חדירת כלי טיס עוין הופעלה על פי מדיניות.

כפי שפורסם הלילה בחדשות 08 – נשמעה אזעקת צבע אדום שהקפיצה את עשרות אלפי התושבים והתיירים הנופשים בעיר בשעה 2:21.

פיקוד העורף עדכן עם שמיעת הצבע האדום כי ישנו חשד לכניסת כלי טיס עוין לשמי ישראל. בעקבות כניסת כלי טיס החשוד כעוין לשמי ישראל, הופעלה התרעה באזורים שעלולים להימצא בסכנה.

מעיריית אילת נמסר: גורמי הביטחון במרחב, כי בוצע יירוט מוצלח לעבר מטרה ששוגרה לכיוון אילת ולא חצתה את המרחב. יש להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף.

המיליציות הפרו איראניות בעיראק קיבלו אחריות על התקיפה באילת – באמצעות כטב”מ.

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן