'גן ברוך' נחנך בגני יער בלוד ע"ש ברוך רגב ז"ל

"האור של ברוך יאיר את הגן, את האזור ואת השכונה – בדיוק במקום בו עומדת החנוכייה בחג החנוכה שנים רבות", אמר רב העיר במהלך הטקס

תושבים רבים, בני משפחה וידידים השתתפו בטקס צנוע לזכרו של ברוך רגב ז"ל, אחיו של ראש העיר לשעבר – בני רגב ז"ל, בו נחנך 'גן ברוך' בשכונת גני יער בלוד, בה שהה ועבד זמן רב בשנות חייו.

טקס הסרת הלוט, התקיים במעמד ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, רבה הראשי ללוד – הגאון הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, וסגני ראש העיר – יוסי הרוש ובנימין סיתלכיאל.

בשלט נכתב בין היתר על ברוך רגב, שהיה "מהדמויות המוכרות והאהובות בלוד, איש חסד ובעל ערכים של אהבת האדם, התורה והמדינה. היה ידוע כאוהב ורודף שלום ומיישב סכסוכים, נדיב ורחב לב, ראשון תמיד לעזור בכל דבר ועניין תוך מתן בסתר, ותמיד בחיוך ענק ובמאור פנים שאפיינו אותו. גידל משפחה לתפארת וזכה לראות ילדים, נכדים ונינים צדיקים ושומרי תורה ומצוות".

ראש העיר ורב העיר נשאו דברים אודות פעילות המנוח בחייו, על החסד והסיוע, ועל-כך שאין מקום מתאים יותר להנציח את ברוך ז"ל, בגינה מול מקום עבודתו והמקום בו היה דואג לתושבים. "האור של ברוך יאיר את הגן, את האזור ואת השכונה – בדיוק במקום בו עומדת החנוכייה בחג החנוכה שנים רבות", אמר רב העיר.

אפרים רגב שיחי', בנו של המנוח הודה בהתרגשות בשמו ובשם המשפחה המורחבת על המחווה של עיריית לוד לאביו ז"ל והבטיח כי המשפחה תמשיך במורשת של אהבת חינם, בה דגל אביהם. בתום הטקס, עם דמעות בעיניהם, אמרו הבנים אפרים ואמיר רגב קדיש יתום, ואף קיימו תפילת ערבית במניין לזכר אביהם המנוח.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן