גם בעיר רמלה התושבים הכריעו: במות עצמאות רק לילדים ונוער

מעיריית רמלה נמסר כי בימים הקרובים יתפרסם מתווה יום העצמאות ושמות האמנים שעתידים להגיע

תושבי רמלה החליטו – חגיגות יום העצמאות יתקיימו רק עם במות לילדים ולנוער

בתום הצבעה בה לקחו חלק מעל 2,000 תושבים, השנה ברמלה יקיימו את אירועי יום העצמאות קצת אחרת. השנה הילדים ובני הנוער יציינו זאת בבמה ייעודית תוך החלטה משותפת לבטל את שאר האירועים ובכך להביע צניעות וסולידריות לתקופה בה אנחנו נמצאים.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל מסר: “השנה המציאות מחייבת אותנו להתנהג אחרת. אני מברך את החלטת תושבי העיר שגילו הבנה לצו השעה. בעזרת השם עם שובם של החטופים והניצחון הגדול של ישראל נמצא את הדרך לחגוג ולשמח את כולם. יחד ננצח”.

בהתאם להחלטת התושבים -חגיגות יום העצמאות ברמלה יצוינו עם במות לילדים והנוער. לפני כשבוע פרסמה העירייה סקר תושבים במטרה לשמוע את דעת התושבים בנוגע לחגיגות יום העצמאות 2024. בסקר היו התושבים צריכים לבחור האם הם רוצים לקיים חגיגות כרגיל, לבטל את כל החגיגות או לקיים במות לילדים והנוער. בסקר כאמור לקחו חלק 2,000 מתושבי העיר שהצביעו והכריעו כי הם רוצים שיתקיימו חגיגות רק עבור הילדים ובני הנוער. בהתאם להחלטה זו, תפרסם העירייה בימים הקרובים את מתווה יום העצמאות ושמות האמנים שעתידים להגיע.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן