גיא צור: “קריית משה תהפוך לסמל להתחדשות העירונית”

ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה גיא צור, חתומים על הישגי ההתחדשות העירונית. הם צפויים לקיים פגישת יחסינו לאן, במסגרת הבחירות המוניציפליות הקרובות. אין ספק שהשילוב בין מלול לצור הינו מצוין – ולא נופתע גם אם במסגרת שיתוף הפעולה יציע מלול לצור למלא את מקומו בבוא העת, אף בקדנציה הבאה. ימים יגידו.

חבר מועצת העיר רחובות גיא צור, המוביל את ההתחדשות העירונית בעיר, שוהה בימים אלו בחופשה פרטית בארצות הברית  אולם גם משם הוא נוהג לעדכן את הציבור בפעולותיו למען התושבים.

עם הבשורה על הריסת הבניין הראשון בשכונת קריית משה הצפיה בתוך חצי שנה סיפר צור: “התחדשות בנייה ובעקבותיה פריחה זוהי הבשורה הגדולה שיוצאת מתכנית ההתחדשות בשכונת קריית משה – לא בכדי אנחנו מקדמים אותה בכל הכוח ומקבלים עליה תשבחות במפגשים הרבים שאני עורך עם גורמי התכנון ועם חברים מרשויות מקומיות מקבילות. שכונת קריית משה תהפוך לסמל להתחדשות העירונית. הבשורה שבתכנית של אלפי יחידות דיור שיבנו ותשתיות חדשות תהפוך את השכונה למבוקשת. תודה נתונה לראש העיר רחמים מלול שדוחף ללא לאות ורואה כל תושב וכל בניין ברגישות בנחישות ובתכנון רואה עתיד. וגם לכל הצוותים המקצועיים על פעילות ענפה ומקצועית”.

כזכור, מאז אישור התכנית בותמ”ל בשנת 2019 ומאז החתימה על הסכם הגג בשנת 2021, פעלה ה.ל.ר, בהובלת העירייה ובכיריה, יחד עם משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל, על מנת להוציא לפועל מכרזים רבים: מכרז מענקים ליזמי השכונה בהיקף של כ-200 מיליון ש”ח (בו זכו 10 מקבצים), מכרזים לקרקע הפנויה (המשלימה) וגם מכרזים לקרקעות המדינה בתוך השכונה. כל זאת בשילוב קידום ההתארגנות של נציגי המקבצים ותושבי השכונה, בסיוע ובליווי מינהלת ההתחדשות העירונית. כיום לכל המקבצים יש נציגויות ועורכי דין ורובם בחרו ביזמים וחתמו איתם חוזים, וארבעה מקבצים מקדמים היתרי בנייה (מקבץ אחד כבר קיבל היתר בתנאים).

כאמור לעיל הבנייה תתחיל בהדרגתיות כבר בחצי השנה הקרובה, עם ההריסה הצפויה של הבניין הראשון ברחוב גבריאלוב 31-33, ותחילת הבנייה של הבניינים במקומו.

סה”כ על פי ההערכות העירייה וה.ל.ר, ולפי עדכוני נציגי המקבצים ובאי כוחם, צפויים להתקבל היתרי בנייה ולהיהרס בשנתיים הקרובות בתוך שכונה הוותיקה לפחות 6 בניינים בארבעה מקבצים הכוללים 182 דירות, ובמקומם ייבנו כ-600 דירות ב-9 בניינים חדשים. כמו כן חברת מיטל צפויה להתחיל לבנות גם בשטח מול רחוב גבריאלוב 144, לצד זה מספר יזמים צפויים להתחיל בחודשים הקרובים את הבנייה בקרקע המשלימה לבניית כ- 1000 יח”ד ששווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל.

על הישגים אלה חתומים ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה גיא צור, שאף צפויים לקיים פגישת יחסינו לאן, במסגרת הבחירות המוניציפליות הקרובות. אין ספק שהשילוב בין מלול לצור הינו מצוין – ולא נופתע גם אם במסגרת שיתוף הפעולה יציע מלול לצור למלא את מקומו בבוא העת, אף בקדנציה הבאה.

ימים יגידו.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון | דוברות עיריית רחובות | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן