גאווה עירונית: תלמידה מלוד זכתה באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין

חלא אשרף אלזינאתי, מצטיינת מחוז מרכז, תלמידת י”ב באורט ערבי להנדסה ומדעים בעיר נבחרה מתוך 340,000 פעילים בישראל וזכתה באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין

בטקס חגיגי שנערך במשרד החינוך בירושלים, במעמד שר החינוך, יואב קיש, מנכ”ל המשרד, מאיר שמעוני והדוקטור צביה ריבן, אמו של אלעד זכרונו לברכה, הוענק פרס אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע”ש אלעד ריבן ז”ל ל-11 תלמידים ותלמידות שנבחרו מתוך כ- 340,000 תלמידים ותלמידות הפעילים בתכנית “התפתחות אישית ומעורבות חברתית”. מדובר בתלמידים ותלמידות שפועלים במרץ רב לקידומה של הערבות הדדית ותחושת הלכידות בחברה הישראלית, לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה ולתמיכה בילדים חולים ובמשפחות מעוטות יכולת.

אלעד ריבן ז”ל, שנספה באסון הכרמל, ראה את השירות למען הכלל כמשימת חייו. משרד החינוך רואה חשיבות רבה  בקידום הלמידה המשמעותית באמצעות פיתוח ויישום התוכנית “התפתחות אישית ומעורבות חברתית”. הטקס שמנציח את המורשת שהותיר אחריו אלעד ז”ל, נערך בידי משרד החינוך מדי שנה, מאז שנת 2012.

בין 11 התלמידים והתלמידות שזכו באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע”ש אלעד ריבן ז”ל לשנת תשפ”ד, היא חלא אשרף אלזינאתי, מצטיינת מחוז מרכז, תלמידת י”ב באורט ערבי להנדסה ומדעים בלוד. לפני כשנה וחצי, הוענק לאלזינאתי ‘אות הפעיל’ המצטיין לשנת תשפ”ג, בטקס המחוזי של הרשויות המקומיות מאזור המרכז, מעמד מרשים שנערך ברמת השרון. אלזינאתי ציינה אז, כי “מאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמי מתנדבת יחד עם אימי פאתן אלזינאתי ז”ל, בכל פעילות הייתי עוזרת לאנשי השכונה, לוקחת חלק גם בדברים הכי קטנים.”

שר החינוך, יואב קיש: “הנוער שלנו הוא מקור לגאווה לאומית. גם בתקופות מאתגרות כמו זו שאנו חווים, התלמידים והתלמידות ממשיכים להתנדב ולתרום לחברה בצורה מעוררת השראה. הם מהווים דוגמה חיה לערכים של ערבות הדדית ותיקון עולם, ומוכיחים שהעתיד של מדינת ישראל בידיים טובות.”

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן