בשעה טובה: היום התקיימה חנוכת האודיטוריום בקריית החינוך

חנוכת האודיטוריום התקיימה היום (רביעי) בקריית החינוך למדעים במעמד ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, מנכ״ל העירייה, דורון , מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן מנהלת קריית החינוך, הילה שחף, ומנהלת חט״ב, איריס בן שימול. טקס גזירת הסרט וקביעת המזוזה התקיים היום בקריית החינוך.

 

ראש העיר, רחמים מלול: ״זוהי עוד פנינה בכתר של קריית החינוך הנפלאה הזו. מה שחשוב הוא התכנים שאתם מקבלים כאן מהצוות החינוכי הנפלא אני יודע שקרית החינוך נחשבת לתיכון מבוקש גם בקרב תלמידים מחוץ לעיר. אני שמח שהוספנו אולם נוסף לשימוש הקהילה״ ממלא מקום ראש העיר, ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ״התחלנו בתהליך של בניית קריית החינוך לפני 13 שנים, והיום אנחנו מסיימים אותו עם סיום בניית האולם. הקריה קיבלה מהעירייה את כל הכלים כדי להצליח- תמשיכו להוביל ולחדש כל הזמן״.
מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות, אפרת צוקרמן: ״כמייסדת קריית החינוך, אני גאה שמחה לראות את ההתפתחות של בית הספר. נמשיך להשקיע בחינוך ובמשאבים בכל בתי הספר בעיר״.

 

האודיטוריום מכיל כ-300 מקומות, ומונגש לאנשים עם מוגבלויות. האודיטוריום מיועד לשימוש בית ספרי ולשימוש הקהילה. העיצוב והתכנון האדריכלי מביאים בחשבון שיקוליים אקוסטיים, להנאה מלאה של התלמידים.
במקום הותקנו אמצעי במה ,תאורה ושמע מהמתקדמים בתחום . בנוסף הותקנו מערכת הוראה (מסך ומקרן ) להרצאות. ההשקעה הכוללת בעיצוב ובהצטיידות עומדת על כ- 4 מיליון ש״ח. הפרוייקט בוצע עבור העירייה באמצעות הלר החברה לפיתוח רחובות, והמחלקה לבנייה ציבורית במינהל ההנדסה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן