בשורה מצוינת לקריית מלאכי

בפגישה שקיימו חבר מועצת העיר נדב ויצמן ומועמדת מספר 2 ברשימת הליכוד למועצת העיר מיטל זיוי-יצחק עם שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ, התבשרנו שכל קווי החשמל בעיר יוטמנו מתחת לאדמה

בפגישה שקיימו חבר מועצת העיר נדב ויצמן ומועמדת מספר 2 ברשימת הליכוד למועצת העיר מיטל זיוי-יצחק עם שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ, התבשרנו שכל קווי החשמל בעיר יוטמנו מתחת לאדמה.

המהלך החשוב יועיל לכולנו בריאותית, בטיחותית, יפתח את המרחב הציבורי וישנה את הנוף של כולנו. התקציב יועבר על ידי משרד האנרגיה והתשתיות, והעבודה תתבצע בהתאם לסדר עדיפויות עירוני.

נדב ויצמן: "בכוונתי להאיץ את התהליך מול משרד התשתיות והאנרגיה כדי לפעול להורדת כל קווי המתח בכל רחבי העיר כמה שיותר מהר. בנוסף, העליתי בפני השר כ"ץ ובפני מנכ"ל חברת החשמל את ניתוקי החשמל התכופים בשכונות העיר וגם לכך אני מאמין שיימצא פתרון בקרוב עם חיזוק מקורות החשמל בעיר".

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן