בשורה לתושבי באר יעקב הנוסעים ברכבת

רכבת ישראל ממשיכה במגמת עיבוי השירות ברחבי הארץ ומודיעה על חזרתן לפעילות של תחנות באר יעקב וחוצות המפרץ בימי שישי ובמוצאי השבת

רכבת ישראל פועלת בהתאם להנחיות משרד התחבורה וגורמי הביטחון ומודיעה על פעימה נוספת בתהליך חידוש השירות ברחבי הארץ. החל ממחר (5.1.24) יחזרו לפעילות תחנות באר יעקב וחוצות המפרץ בימי שישי ובמוצאי השבת.

לנוסעים מומלץ להתעדכן במידע המלא אודות זמני הרכבות ומסלולן באתר האינטרנט של רכבת ישראל, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770.

ברכבת ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות המצב הביטחוני ובדגש על מחסור בצוותים כתוצאה מגיוס של כ-900 עובדים למילואים, מחציתם אנשי אבטחה המהווים אוכלוסייה קרבית וצעירה המגויסת בד”כ ראשונה): מגייסים ומכשירים צוותים נוספים, מסיטים כוח אדם ממטה החברה, מגייסים עובדים אשר פרשו לגמלאות ומקפיאים פרישות עובדים.

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן