בשורה להורי פעוטות: נפתחה מחלקה לגיל הרך מגיל לידה עד שלוש בעיריית קריית אונו

המחלקה לגיל הרך מגיל לידה עד שלוש פועלת באגף החינוך בעירייה ראש העיר מיכל רוזנשיין: “המחלקה החדשה שהוקמה באגף החינוך מדגישה את תפיסת הרצף החינוכי ושהעבודה החינוכית מתחילה כבר בגילאים הצעירים.

המחלקה החדשה לגיל הרך (לידה-3), שהוקמה השנה בקריית אונו, חגגה לראשונה הרמת כוסית לרגל ראש השנה, לצוותי המעונות בעיר. באירוע השתתפו נשות ואנשי חינוך, אשר זכו לברכות מראש העיר, מיכל רוזנשיין, ומחזיקת תיק החינוך במשותף, שירן טל.

ראש העיר מיכל רוזנשיין: “המחלקה החדשה שהוקמה באגף החינוך מדגישה את תפיסת הרצף החינוכי ושהעבודה החינוכית מתחילה כבר בגילאים הצעירים. ההשפעה על חייהם של הפעוטות היא עצומה. אני מעריכה את המסירות והאהבה שאתן ואתם מעניקים לכל ילד וילדה בגילאים הקריטיים ביותר להתפתחותם.”

שירן טל, מחזיקת תיק החינוך, הוסיפה: “צוותי המעונות הם הבסיס לחינוך הגיל הרך בעירנו, וכולנו כאן כדי לסייע לכם בדרככם המאתגרת והמרגשת.”

מנהלת המחלקה לגיל הרך, אילנית כהן ציינה את חשיבות 1,000 הימים הראשונים בהתפתחותם של פעוטות: “אהבה ללא תנאי לכל ילד וילדה היא הערך המרכזי שמוביל את עבודתנו, וכולנו מוקירים ומעריכים את צוותי המעונות על תפקידם המשמעותי.”

בערב החגיגי נהנו הצוותים ממופע הסטנד-אפ המשעשע “פטפוטי הורים”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן