בקרוב: מתקני כושר חדשים במתחם הספורטק ברחובות

עיריית רחובות מתקינה ומשדרגת מתקני כושר בספורטק העירוני

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ונוף, ובשיתוף אגף הספורט בחברה העירונית, החלה בעבודות לשדרוג ולהתקנה של מתקני כושר חדשים במתחם הספורטק העירוני.

מדובר בשטח של כ-300 מ”ר בו יותקנו מתקני כושר שונים עם מגוון רחב של פעילויות כגון מתקני TRX, קיקבוקס, ומתקני כושר בעלי נגישות לאנשים עם מוגבלויות.

כיום בספורטק ניתן ליהנות ממסלול הליכה היקפי, מגרשי כדורסל וקטרגל, כדורעף חופים ומגרש כדורגל דשא סינטטי, כמו כן מתקנים לילדים, פינות ישיבה ומדשאות להנאת כל המשפחה.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק ספורט וצעירים אביב איטח

אביב איטח, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט: “עם סיום העבודות, בעוד כשלושה שבועות, יוכלו התושבות והתושבים ליהנות ממתקני כושר ברמה גבוהה ואיכותית, המשלימים את מגוון הפעילויות הקיימות בספורטק העירוני. אנו מודים לציבור על הסבלנות במהלך תקופת העבודות ומצפים לראותכם נהנים מהמתקנים החדשים בקרוב!”

זהר בלום, מחזיק תיק שיפור פני העיר ואיכות הסביבה מסר: “אנו גאים להוביל את פרויקט שדרוג הספורטק העירוני, המהווה צעד משמעותי בשיפור איכות החיים של תושבי רחובות. המתקנים החדשים יספקו אפשרויות מגוונות לפעילות גופנית ויעודדו אורח חיים בריא לכל הגילאים. אנו מאמינים כי השקעה במרחבים ציבוריים איכותיים היא השקעה בעתיד העיר ובתושביה.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיות - עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן