בפעם הראשונה בחייה: ליאת שוחט, אוהדת הפועל תל אביב, לבשה חולצה צהובה

שוחט קוראת לתלמידי העיר ללבוש צהוב ב-1 בספטמבר כחלק מיוזמת מטה החטופים למען העלאת המודעות לשובם של 115 החטופים: “אין באמת שיגרה כשיש לנו בעזה כל כך הרבה אנשים”

ליאת שוחט, אוהדת הפועל תל אביב מבטן ולידה, לבשה בפעם הראשונה בחייה חולצה צהובה. כאוהדת הפועל תל אביב שרופה התייצבה היום שוחט אל מול המצלמות וקראה לתושבי אור יהודה ללבוש צהוב ב-1 בספטמבר, היום הראשון של הלימודים, כחלק מהזדהות עם הימצאותם של 115 חטופים בשבי החמאס ובהמשך ליוזמת מטה החטופים.

עיריית אור יהודה באמצעות אגף החינוך, יחד עם הנהלות בתי הספר והנהגות ההורים, תיקח חלק בקריאה לכל תלמידות ותלמידי העיר להתייצב ביום הראשון של הלימודים עם חולצה צהובה. בימים האחרונים העביר אגף החינוך והנהגות ההורים קריאה להורים ולתלמידים ללבוש בצהוב ולקחת חלק בהעלאת המודעות לנושא החשוב כל כך.

“עם כל הקושי שלי ללבוש צהוב, העלאת המודעות לשובם של החטופים היא הדבר הכי חשוב בעת הזו”, מציינת ליאת שוחט, ראש העיר. “החיים נמשכים, החודשים עוברים, אבל זה פשוט בלתי נתפס שיש לנו 115 חטופים. אנחנו חייבים לעשות הכול, ובכל מה שקשור אלינו חובה עלינו להמשיך ולהשאיר את הנושא הזה על סדר היום. זו חובתנו המוסרית. אסור לנו לשכוח את זה לרגע גם כשנדמה שהחיים נמצאים בסוג של שיגרה. אין באמת שיגרה כשיש לנו בעזה כל כך הרבה אנשים”.

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן