בעל מכולת מאשדוד הורשע בהתעללות חתולת רחוב

בכתב האישום תיאר משרד החקלאות התעללות קשה של בעל המכולת בחתולת רחוב, שהוחזקה במקפיא גלידות פועל במשך 14 שעות השופטת קבעה: “הוכח בפני מעבר לכל ספק שבאופן המתואר בו הוחזקה החתולה, הנאשם עינה אותה, התעלל בה והתאכזר אליה שלא כדין” אם נתקלתם במקרה בו אתם עדים לצער בעלי חיים צרו קשר עם המוקד הטלפוני המשרד החקלאות במספר 6016*, הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

בית משפט השלום בבאר שבע הרשיע תושב אשדוד בעל מכולת, בהתעללות, עינוי והתאכזרות לחתולת רחוב בעקבות כתב אישום חמור שהגיש משרד החקלאות.  גזר הדין יינתן בהמשך.

לפי עובדות כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של משרד החקלאות, הנאשם לכד את החתולה ביום 11.3.23 בשעה 20:00 בערב או בסמוך לכך במלכודת חתולים, והחזיק אותה כשהיא לכודה עד ליום למחרת בשעה 06:00 בבוקר. לאחר מכן, באכזריות בלתי נתפסת, הכניס את החתולה כשהיא בתוך המלכודת אל תוך מקפיא גלידות פועל שנמצא בתוך מחסן המכולת והחזיק בה כך במשך 14 שעות נוספות. החתולה חולצה על ידי תושבת העיר, כשרגליה קפואות כקרח, אך בנס נותרה בחיים.

ד”ר חן הניג מנהלת אגף רווחת בעלי חיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ציינה כי החתולה נלכדה, יללה והשתוללה, מה שהוביל את הנאשם להכניסה למקפיא. שהייתה של החתולה במקפיא בטמפרטורה נמוכה מאוד, כשרגלייה מונחות על הקרח מהווה פעולה של עינוי והתעללות בחסר ישע. לדברי ד”ר הניג, שהייה ממושכת זו הסבה נזק פיזי קשה לחתולה, שהובילה להופעת כוויות קור ברגליה עד שקפאו כקרחתהליך כשלעצמו עינה את החתולה וגרם לה לכאב עז, מעבר ללכידה עצמה.

עו”ד אורי סירוטה, התובע הראשי במשרד החקלאות וביטחון המזון: “אנו מגלים אפס סובלנות כנגד תופעות של התעללות בבעלי חיים. התעללות כזו היא עבירה על החוק, ומעבר לכך, מהווה מעשה פסול מהיסוד מבחינה ערכית ומוסרית. הנאשם ביצע מעשים חמורים ביותר כלפי חתולת רחוב, בעל חיים חסר ישע, ומעשים אלו מעידים על אטימות לב וקהות חושים. בכוונתנו ללמוד את הכרעת הדין ולעתור לענישה משמעותית וחמורה אשר תשקף את חומרת המעשים. אנו במשרד החקלאות נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים בכדי להביא לצמצום מימדי התופעה, וכן בכדי לבסס הרתעה משמעותית. אם נתקלתם במקרה בו אתם עדים לצער בעלי חיים, אני קורא לכם להתריע בפני משרד החקלאות במוקד הטלפוני במספר 6016*, הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע”.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בעלי חיים  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד החקלאות | שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן