דרמה בטיול: בנות 6 ו-13 נכנסו לשטח החשוד במיקוש באזור צומת הערבה

יחידת חילוץ ערבה מטפלת בשעות האחרונות בארוע של 2 מטיילות שנכנסו לשטח החשוד במיקוש באזור צומת הערבה. צוותים של היחידה, יחד עם צוותים של חטיבת יואב ושל חיל ההנדסה במקום. הטיפול בחילוץ מתוך השטח החשוד נתון בידי צוות ההנדסה במקום. מדובר ב-2 ילדות בנות 13 ו 6 שסיימו מסלול בנחל תמר ונכנסו בטעות שלח החשוד במיקוש. צוות של חיל ההנדסה נכנס ברגעים אלו לשטח ומתחיל בעבודה בשדה המוקשים להוציאם.

ממשטרת ישראל נמסר: “במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות 2 מטיילות אשר ככל הנראה טעו בדרך ונכנסו לאזור נחל תמר לשטח ובו עפ”י החשד שדה מוקשים. למקום הוזעקו שוטרים, מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערבה, גורמי צבא והצלה. הפעילות במקום נמשכת. אנו פונים לציבור לטייל רק במקומות המיועדים לכך ולעמוד בקשר עם איש קשר בנוגע לזמני הגעה לנקודות ציון קבועות מראש. בכל מקרה מעורר חשש יש להתקשר למוקד 100”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן