בית ספר יסודי באור יהודה ייקרא על שם אריק איינשטיין

בית הספר החדשני שמוקם בצפון השכונה יכלול 24 כיתות בשטח של כ-4,000 מ”ר לצד אולם ספורט ושני מגרשים. ב-1 בספטמבר ייפתח לתושבי השכונה. ליאת שוחט, ראש העיר: “בית הספר יהיה חדשני ומוביל”

עיריית אור יהודה מקימה בימים אלו בית ספר שלישי בשכונת בית בפארק בצפון העיר – בית ספר יסודי ממלכתי שייקרא על שם הזמר האהוב אריק איינשטיין ז”ל שהלך לעולמו לפני עשר שנים. מדובר בבית ספר שמוקם כחדשני ויכלול בתצורתו הסופית 24 כיתות לימוד. הוא נמצא בצפון השכונה ברחוב יצחק שמיר ויספק מענה משלים בעקבות המשך איכלוס השכונה ולאור הגידול בכמות התלמידים בית ספר יצחק נבון שנפתח לפני קצת יותר משנתיים.

בית הספר אריק איינשטיין נבנה בתכנון חדשני שכולל מרחבי למידה שיתופיים רבים. המבנה בגודל של כ-4,000 מ”ר יכלול גם אולם ספורט ושני מגרשים – סינטטי וכדורסל. הוא ייפתח ב-1 בספטמבר 2024 עבור תלמידי השכונה, כאשר בימים אלו עומלים באגף החינוך על ההיערכות לקראת תחילת תקופת הרישום שתצא לדרך בחודש ינואר ותימשך כחודש.

אריק איינשטיין נחשב כיום לאחד הזמרים האהובים ביותר בישראל בכל הזמנים, ובוודאי אחד החשובים ביותר כשהוא היה מחלוצי הרוק הישראלי. הוא התפרסם גם כיוצר, כשחקן, כקומיקאי ותסריטאי. ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אריק איינשטיין הוא ללא ספק ארץ ישראל היפה והאהובה ונחשב לאחת מדמויות התרבות המובילות בכל הזמנים. אני שמחה שיש לנו הזדמנות לקרוא את שם בית הספר החדש על שמו. אנו עומלים בימים אלו על הקמתו של בית הספר שללא ספק יהיה חדשני ומוביל”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אתרמן שפריי אדריכלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן