ביום ראשון יוגשו כתב אישום נגד העבריינים ירון אמסטט ורומן אגרונוב, המזוהים עם ארגון הפשיעה של משפחת לביא

משטרה

משטרת ישראל סיימה את חקירתו של ירון אמסטט בן 47 מתל אביב, בעל עסק צ’יינג’ המזוהה עם ארגון הפשיעה של האחים לביא מרחובות, בחשד כי הציע עשרות אלפי שקלים בכדי לפגוע בגבר שניהל קשר אינטימי עם גרושתו וכן שלח לשרוף עסק בהרצליה של אדם שתבע אותו.

לפני כשבועיים נעצר אמסטט, בחשד למתן שירותי הלבנת הון למשפחת לביא. הפעם, כעת, מחקירת משטרת ישראל עולה כי אמסטט פנה לרומן אגרונוב מאופקים – אחד החשודים המזוהה עם משפחת לביא ועצור בפרשת הרצח של הסוכן הסמוי רומן אנטון ובחשד למעורבות ברצח יוסי עטר ז”ל – ולאדם נוסף והציע להם לדקור את הגבר. מחומר החקירה עלה כי אמסטט הראה לשניים תמונות של הגבר וכי השניים אף ערכו סיור שטח ליד מקום עבודתו של הגבר בדרום הארץ.

בחודש שעבר, נשלחו לאמסטט בעל הצ’יינג’ שני אנשי משטרה במסווה של אנשי זרוע הפועלים, כביכול, מטעמם של אגרונוב והאדם הנוסף, שם חזר על בקשתו לפגוע בגבר עבור 20,000 שקלים. בפגישה נוספת, שוב שוגרו אותם שוטרים במסווה לאמסטט, ובמעמד הפגישה הוא נשאל על ידם אם הוא רוצה “לתת לו עם מקל”, אך הוא סימן בידיו לירות לאותו גבר בברכיים. עוד הוסיף, על פי החשד, אמסטט כי לאחר הפגיעה ניתן יהיה לסחוט מאותו גבר בבוררות 250-300 אלף שקלים.

אמסטט נשפט לאחרונה לאחר שאיים על הגבר בגין אותו עניין, ואף ריצה מעצר בית ממושך במהלך ניהול משפטו. על פי החשד, לפני מספר חודשים, הוא ניסה לגבות “קנס” מהקורבן בגין ימי המעצר שריצה, וכאשר מבוקשו לא ניתן לו, ניסה לקדם את מהלך הפגיעה ברגליו. עוד עלה במהלך חקירתו של אמסטט כי שלח, על פי החשד, בחודש יוני בשנה שעברה את אגרונוב ואדם נוסף, להצית בית עסק למכשור דנטאלי בהרצליה.

לביא מובל לחקירה בבית המשפט (ארכיון)

על פי החשד, הסתכסך אמסטט עם בעל העסק שהוצת על רקע בחירתו של בעל העסק שלא להמשיך להשכיר נכס ששימש את אמסטט להפעלת מסעדה בתל אביב. גם במקרה זה, על פי החשד, ביקש אמסטט “לקנוס” את בעל העסק שזכה בתביעה נגדו, ולאחר שלא קיבל את מבוקשתו שלח את אגרונוב ואדם נוסף להצית את בית העסק.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית, יוגש ביום ראשון בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד אמסטט, אגרונוב ונוספים בגין מעורבותם בפרשות שנחקרו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן