ביום חמישי: האודישנים לתחרות "קול הנוער 2" | המיקרופון עובר לנוער רחובות

התחרות "קול העיר לנוער" ע"ש סמי בולג ז"ל נשיא קרן היסוד שוויץ ואזרח כבוד של העיר רחובות, תתקיים זו השנה השנייה, לאור ההצלחה אשתקד. התחרות נוסדה בכדי לתת במה והזדמנות לפריצת דרך לנוער כישרוני המעוניין להגיע לקדמת הבמה, כולל הפקת שיר מקורי לזוכה במקום הראשון והיא מיועדת לתלמידי כיתות ט׳-י"ב, תושבי העיר רחובות, אשר יתחרו בשירה בלבד (לא נגנים), כאשר את הזמרים תלווה תזמורת נגנים.

את הפרויקט מרכזים מירב אהרון, מנהלת מרכז שוויץ רחובות החדשה וגולן ביטון, מנהל תחום הנוער ברשת ומנהל מרכז קריית משה. כזכור, בשנה שעברה זכתה בתחרות שירה כהן, בת 14.5 מכיתה ט' מתיכון דה שליט עם השיר "אהבה קטנה" של שירי מימון. על חודו של קול מהמקום הראשון, זכתה במקום השני ללילך ייך, בת 17.5 מכיתה י"ב בבית הספר פלך, שביצעה את "באה אליכם". במקום השלישי זכה שוהם קרני, מבית הספר רון ארד, עם השיר "אמא אם הייתי".

הרימו תחרות שירה ע"ש סמי בולג – זהר בלום ועו"ד יניב מרקוביץ'

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר וממייסדי התחרות: "התחרות נועדה לאפשר מתן במה לכישרונות צעירים תושבי העיר, כאשר מדובר במענה חינוכי בלתי פורמלי שמעניק לבנות ובני והנוער הזדמנות לעשות את מה שהם אוהבים ומוכשרים בו, בשעות הפנאי, מעבר למסגרות הפורמליות והשגרה הנורמטיבית שלהם במהלך השנה. אני מזמין את כל מי שמעוניין להצטרף לאודישנים לבוא ולקחת לעצמו את ההזדמנות לבטא את עצמו ולקבל מינוף ליכולות האישיות".

זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מיוזמי התחרות: "סמי בולג ז"ל עמד בראש הקהילה היהודית בשוויץ, שהיתה והנה שותפה אמיתית לעשייה החינוכית ברחובות. תרומתו להקמת מרכזים הקהילתיים לא הסתכמה בסיוע כלכלי אלא בחזון ליצירת קהילה מעורבת ולחינוך לשותפות וערכים. אני גאה ושמח להוביל מטעם העיריה את הפרויקט, שנותן הזדמנות לנוער להביע את עצמו ולפרוץ דרך אישית למימוש יכולות".

לקראת האודישן יש להכין שני שירים, קצבי ושקט וניתן לבחור מתוך שתי אפשרויות ליווי באודישן, האחת הבאת פלייבק מוסיקלי או מלווה מטעם הנבחן והשנייה ליווי נגינה מטעם ההפקה. התלמידים שיעברו את האודישנים יקיימו פגישות עבודה קבועות עם המפיק עד למועד הגמר הגדול. הזוכה בגמר הגדול יזכה בהפקת שיר מקורי. בימוי: קרן בארי.

תלמידים המעוניינים להשתתף נקראים לעבור אודישנים, אשר יתקיימו ביום חמישי ה-6/12/18, וביום שלישי ה-11/12/18, בשעה 20:00 במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, רחוב קרוננברג 1, רחובות. להרשמה לאודישן, היכנסו לאתר רשת חוויות! ההרשמה ללא תשלום!

חובה להביא לאודישן אישור הורים חתום, אשר נמצא באתר הרשת.

לחצו כאן להרשמה לאודישנים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן