בחירות > ויינברגר נפסל, גם קפרא

 

שני המועמדים שאמורים היו לעשות "בעיות" ולהכניס קצת אקשן למועצת העיר לו היו נבחרים, נפסלו על ידי ועדת הבחירות

עתירות הוגשו אל בית המשפט המחוזי בלוד, אשר דן בהן והחליט, כי גם חנניה ויינברגר וגם אפריים קפרא יישארו מחוץ למערכת הפוליטית בחמש השנים הקרובות. לדברי ויינברגר "הגשתי עתירה היות ורשימת 'שרות לתושב' נפסלה על ידי מנהלת הבחירות בגין פגמים טכניים. למרות כל הטיעונים הצודקים שהצגתי בפני בית המשפט, ובראש בראשונה המצב הבריאותי והניתוח הקשה שעברתי ערב הגשת הרשימה (שוחרר מבית החולים ביום 25.9.18, ל"ל) – כך שהיו לי פחות מ-48 שעות להגשת הרשימה ונספחיה. במהלך הדיון נדמה היה שכבוד השופט מנסה לתת לי זמן לתקן את הפגמים הטכניים ושאל אותי: 'תוך כמה זמן תוכל לתקן את הפגמים', עניתי שאני יכול להגיש באופן מיידי הכל, היות וכל הפגמים תוקנו.

למרות זאת, קם נציג הפרקליטות והתנגד באופן נחרץ ודווקני והתנגד בתקיפות לאפשר לי לתקן את הפגמים. אני מצטער מאוד על ההחלטה שקיבל בית המשפט שנכנע להתנגדות דווקנית של הפרקליטות".

ווינברגר הוסיף: "אני בוחן את האפשרויות העומדות בפניי כדי לערער על ההחלטה, אף שברור לי שהסיכויים לכך אינם רבים. לתושבי  רחובות הרבים שליוו אותי בתמיכה ובהערכה, שלוחה תודתי והוקרתי מקרב ליבי. לידידיי וחבריי בסיעת 'שרות לתושב' השותפים הנאמנים למאבקיי הציבוריים ולהישגיי הלא מעטים – הטבענו חותם בציבוריות הישראלית  בכלל (חוקים ודוחות מבקר המדינה) וברחובות בפרט – ועל כך תודתי והוקרתי".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן