באור יהודה ממשיכים לתרגל את הצוותים למצבי חירום

“חשוב לנו להיות ערוכים לכל תרחיש ולכן אנו רואים חשיבות גבוהה בתרגול הצוותים ובשמירה על כשירותם לאורן זמן למען ביטחונם של תושבי אור יהודה”

צוותי החירום בעירייה בשיתוף עם ארגוני החירום וההצלה, משטרת ישראל, כב”ה ופיקוד העורף קיימו תרגיל משותף המדמה נפילת טיל על בניין מגורים ברחוב סיני

צוותי החירום של אגפי ומחלקות העירייה קיימו תרגיל חירום רשותי המדמה פגיעה בבניין מגורים וקריסתו כתוצאה מנפילת טיל, תוך כדי פגיעות הדף משמעותיות בשני הבניינים הסמוכים אליו ברחוב סיני בשכונת סחל”ב בעיר. בתרגיל שהוביל אגף הביטחון בראשותו של כפיר אדרי, השתתפו צוותי חילוץ והצלה של פיקוד העורף, שוטרי ומפקדי אגף המבצעים במשטרת ישראל ולוחמי אש של כב”ה.

בתרגיל בוצעו חסימות כבישים המובילים לזירת האירוע וכן פינוי התקהלויות והפניית תושבים למקלט הציבורי הסמוך. במקום נפרסו 2 עמדות של “מרכז משפחות” עם עובדים סוציאליים במטרה לתשאל תושבים על השכנים הגרים בבניין הנפגע ובבניינים הסמוכים אליו, לאתר נעדרים ולתת מענה ראשוני לתושבים.

במסגרת התרגיל, תורגל מצב של ניתוק תשתיות חשמל, מים וגז לכלל הרחוב עקב הימצאות של צובר גז בסמוך לבניין שנפגע על מנת למנוע התלקחויות. כמו כן, תורגלה בדיקת נוכחות כלל התלמידים מבתי הספר וגני הילדים הנמצאים בקרבת מקום ובדיקת אפשרות לפינויים בכדי לאפשר להורים לאסוף אותם בבטחה לביתם.

הצוותים בשטח תרגלו כל העת קשר ישיר מול המוקד העירוני ומרכז ההפעלה החדש המאובזר בציוד טכנולוגי מתקדם המאפשר צפייה במצלמות על זירת האירוע, בקרה וסיוע במידת הצורך. הדיווחים הוזרמו מהשטח לשולחן המרכזי ותועדו במערכת ממוחשבת במרכז ההפעלה, דבר שאפשר לראש העיר, ליאת שוחט, לקבל החלטות בזמן אמת.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “מלחמת חרבות ברזל לא הסתיימה ואנחנו עוקבים בדריכות גבוהה בנעשה בגבול הצפוני וברצועת עזה. חשוב לנו להיות ערוכים לכל תרחיש ולכן אנו רואים חשיבות גבוהה בתרגול הצוותים ובשמירה על כשירותם לאורן זמן למען ביטחונם של תושבי אור יהודה”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן