אשדוד מוקירה תודה למשרתי המילואים

אשדוד שולחת תודה ענקית לגיבורי וגיבורות החיל שנמצאים בשירות מילואים פעיל

העיר אשדוד הצטרפה למחווה המיוחדת, של עשרות רשויות רחבי הארץ והאירה את בניין העירייה ואת שתי הכיכרות המרכזיים בעיר, כיכר המפרשים וכיכר עין השמש, בכחול ולבן.

 

 

בהודעה מיוחדת שהוציא דובר צה"ל לרשויות המקומיות, הוא ביקש מהרשויות להצטרף אל מיזם ההצדעה לחיילי המילואים ולהאיר בכחול לבן מבנים מרכזיים ואלמנטים בולטים בחיי היישוב.

"מפרוץ מלחמת ׳חרבות ברזל׳, מערך המילואים גויס במלוא עוצמתו. משרתי המילואים נלחמים בכלל הגזרות ולוקחים חלק במאמץ המלחמתי בכלל הזרועות, האגפים והפיקודים" נכתב בהודעת דובר צה"ל תוך הדגשה כי "משרתי המילואים מהווים נדבך מרכזי והכרחי מאין כמותו במלחמה ובהגנה על אזרחי מדינת ישראל וביטחון המדינה".

 

מערך המילואים זוכה להצדעה בכל שנה כאשר הרשויות מביעות הוקרה והערכה לחיילות ולחיילי המילואים באמצעות הארת המבנים, אך השנה המחווה המיוחדת מקבלת ביטוי משמעותי יותר לאור מלחמת חרבות ברזל והתרומה המשמעותית של מערך המילואים בהגנה על המדינה ובהכרעת כוחות הרוע.

 

אשדוד גם מצטרפת לברכת תושביה ומאחלת לכל החיילים והחיילות העומדים על משמר ארצנו, שישובו לבתיהם בריאים ושלמים ועם ניצחון מובהק על האויבים בכל גבולות המדינה. רפואה שלמה לפצועים ובקרוב קרוב נזכה לראות גם את החטופים שבים לחיק משפחותיהם.

 

מחוות העיר אשדוד היתה במסגרת שבוע ההוקרה למערך המילואים. תודה ענקית לגיבורי וגיבורות החיל.

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן