אשדוד: ירו לעבר בלש משטרה ונעצרו

השוטר שבמזל לא נפגע, יחד עם שוטרים נוספים מיד ביצעו פעולות שהובילו תוך זמן קצר למעצר 2 החשודים כבני 20
אזיקים שאטרסטוק

הצהרת תובע – הוגשה נגד 2 תושבי אשדוד שנעצרו בחשד לאירוע ירי שבוצע לעבר בלש משטרה.

ראשיתה של החקירה בתאריך 10.12.23, בפעילות מבצעית סמויה של היחידה המרכזית בלכיש אחר עבריינים המוגדרים כמחוללי פשיעה, שבמהלכה ניסו לחמוק מהשוטר 2 חשודים תוך שאחד מהם לפי החשד מבצע ירי לעברו, לאחר שהחשוד השני לפי החשד הורה לעשות זאת.

השוטר שבמזל לא נפגע, יחד עם שוטרים נוספים מיד ביצעו פעולות שהובילו תוך זמן קצר למעצר 2 החשודים כבני 20, שנחקרו ע”י ימ”ר לכיש בחשד לעבירות של נשיאה והובלה של נשק וניסיון לחבלה בכוונה מחמירה.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית והממצאים נגד החשודים, במסגרת דיון הארכת מעצרם היום בבימ”ש השלום , הוגשה נגדם הצהרת תובע של הפרקליטות, ומעצרם הוארך עד לתאריך 4.1.24, בו צפוי נגדם כתב האישום.

במשטרה ציינו, “ידע כל עבריין ואדם, ששימוש בנשק חם נגד אדם אחר ובפרט נגד שוטר המבצע את תפקידו, הנה עבירה מהחמורות בחוק העונשין שלצידה עונש מאסר של עד 20 שנים. המשטרה תפעל בכל אירוע ירי על מנת לאתר את החשודים, לאסוף נגדם את הראיות הנדרשות, ולהביאם לדין במטרה להרחיקם מהציבור ובכך לשמור על בטחונו.”

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן