אשדוד: העיר חוזרת לפעילות מסחרית וכלכלית

אנחנו חוזרים ומנחים לשהות במרחבים מוגנים 10 דקות לאחר האזעקה. כמו כן, חל איסור מוחלט לגעת או להזיז את החלקים. ראיתם רסיס? להתרחק ולהתקשר למוקד 106 ואנו נדאג שכוחות הבטחון יפנו את הפריט בצורה בטוחה.

סיכום הערכת מצב בראשות ראש העיר מהיום (חמישי, 21.12):

צה”ל נלחם בעוצמה והמחיר כבד
תנחומינו למשפחות שאיבדו את יקירהן ואיחולי החלמה לפצועים.

בשעה האחרונה נורה מטח לעבר ישובים רבים בישראל ובתוכם אשדוד. לשמחתנו זה הסתיים ב-5 ירוטים מוצלחים אולם הירוטים לוו ברסיסים ובחלקים מאוד משמעותיים של המיירטים ברחבי העיר.

זוהי סכנה ממשית לחיים ולכן אנחנו חוזרים ומנחים לשהות במרחבים מוגנים 10 דקות לאחר האזעקה.
כמו כן, חל איסור מוחלט לגעת או להזיז את החלקים. ראיתם רסיס? להתרחק ולהתקשר למוקד 106 ואנו נדאג שכוחות הבטחון יפנו את הפריט בצורה בטוחה.

חינוך במרבית בתי הספר אנחנו מצליחים לאפשר לכיתות א’- ד’ 4 ימי למידה פרונטליים וממשיכים למצוא כל פתרון להרחבת ימי הלמידה בכיתות ה’ ו-ו’.
התחילו העבודות להצבת המרחבים המוגנים במקומות שמופו שיש בהם צורך ויש היתכנות להצבה מבחינת שטח כמתאימים להגעה בתוך 45 שניות. ההערכה היא לאספקה של 15 מבנים בשבוע. כל המערכת העירונית מגוייסת לטובת השלמת המשימה במועד הקצר ביותר האפשרי. נוכח המשך הירי , לא צפוי שינוי במתווה בימים הקרובים. ביטחון הילדים מעל לכל שיקול אחר.

העיר חוזרת לפעילות מסחרית וכלכלית וזה בהחלט מבורך, יחד עם זאת אנא הקפידו על עירנות שכן האיום הרקטי עדיין קיים.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן